تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۲:۱۵
بازدید: ۵۲۶
کد خبر: ۱۷۹۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

گل گهر میزبان رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی دیگر از مسئولین اقتصادی کشور بود

می متالز - منطقه معدنی و صنعتی گل‌ گهر میزبان دکتر شهید زاده رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی و هیئت همراه، دکتر پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین اقتصادی کشور بود.
گل گهر میزبان رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی دیگر از مسئولین اقتصادی کشور بود

به گزارش می متالز، این میهمانان در ابتدا به بازدید از برخی پروژه‌ها و طرح‌های شرکت گل‌گهر از جمله: پروژه فاضلاب شهری، بیمارستان فوق تخصصی، نیروگاه سیکل ترکیبی، شرکت توسعه آهن و فولاد، خط تولید کنسانتره سنگ آهن و معدن شماره یک گل‌گهر پرداختند و سپس در جلسه ای به میزبانی مدیرعامل و معاونین شرکت معدنی صنعتی گل‌گهر در سالن اجتماعات گل گهر حضور پیدا کردند.

در ابتدای این جلسه، مهندس ناصر تقی زاده مدیرعامل گل‌گهر از حضور این مسئولین اقتصادی در مجموعه گل‌گهر تشکر کرد و به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شرکت گل‌گهر و اقدامات انجام شده در این مجموعه پرداخت.

مدیرعامل گل‌گهر با بیان اینکه تولید در منطقه گل‌گهر در چند  سال‌ اخیر افزایش چشمگیری داشته است، گفت: با توجه به تدابیری که اندیشیده شده تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در سال آینده با تولید بیشتر به چشم اندازی که ترسیم کرده ایم برسیم، چراکه برخلاف نظر برخی معتقدیم افزایش تولید معجزه می‌کند و این معجزه جز با همدلی مثال زدنی در بین همکاران اتفاق نیفتاده است. 


مهندس تقی زاده از راه‌اندازی جشنواره نظام پیشنهادات در گل‌گهر سخن گفت و افزود: دو سال است که جشنواره نظام پیشنهادات در گل‌گهر راه‌اندازی شده است و تمام قسمت های شرکت پیشنهاداتشان را به این جشنواره ارائه می دهند که دستاوردهای بسیار خوبی هم داشته است.

وی از افتتاح و بهره‌برداری طرح های در دست اقدام گل‌گهر در ماه‌های آینده خبر داد و با بیان اینکه گل‌گهر در حوزه انجام مسئولیت های اجتماعی نیز تاکنون موفق عمل کرده است، گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری سعی کرده ایم اقتصاد مقاومتی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهیم و اقتصاد مقاومتی یعنی تولید و نگاه به صادرات و تامین منابع و خودباوری که بتوانیم اشتغال بیشتری ایجاد کنیم و در این راه همه تلاش خود را برای ایجاد اشتغال بیشتر برای جوانان منطقه بکار گرفته ایم.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده