تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۲۷
بازدید: ۳۰۴
کد خبر: ۲۰۰۰۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

مردم وارد حوزه رمز ارز‌ها نشوند

‌می‌متالز - رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانک مرکزی اخیرا اقداماتی برای مدیریت فضای رمزارز‌ها انجام داده، اما از مردم می‌خواهیم به هیچ وجه وارد حوزه رمز ارز‌ها نشوند.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیما، گفت: مجلس از دو سال پیش به موضوع رمز ارز‌ها وارد شد و نشست‌هایی با دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و وزارت نیرو برگزار کرده است.

وی افزود: موضوع رمز ارز‌ها در مجلس یازدهم نیز در دستور کار قرار گرفته و گزارش جمع بندی نشست‌ها با دستگاه‌های مختلف در صحن علنی مجلس است و تصمیم داریم همه دستگاه‌ها با بستر شفاف و ضابطه‌مند کردن رمز ارز‌ها آن را در اختیار اقتصاد ملی قرار دهند. پورابراهیمی گفت: اعتقاد داریم در شرایط کنونی این ظرفیت به رقع محدودیت‌های تحریمی و ارزآوری برای کشور با استفاده از ظرفیت انرژی کمک می‌کند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: بانک مرکزی اخیرا اقداماتی برای مدیریت فضای رمز ارز‌ها انجام داده، اما از مردم می‌خواهیم به هیچ وجه وارد حوزه رمز ارز‌ها نشوند.

وی گفت: جمع بندی تصمیمات درباره رمز ارز‌ها را به زودی در کمیسیون اقتصادی مجلس نهایی می‌کنیم.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده