تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۹
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۲۰۰۱۸۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار زنجان:

معدن‌داران باید حقوق دولتی پرداخت کنند

‌می‌متالز - استاندار زنجان عنوان کرد در قبال استفاده از راه‌های روستایی معدن‌داران باید برای روستا و ارائه خدمات هزینه پرداخت کنند.

به گزارش می‌متالز، فتح اله حقیقی در جلسه شورای معادن استان با بیان اینکه برخی افراد فقط به فکر سود و منافع شخصی خود هستند و می‌خواهند مسوولان و مردم را رو در روی یکدیگر قرار دهند، گفت: تمام تلاش ما در راستای حل مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران است و در بخش معدن نیز از کسانی‌که به وظایف خود عمل کردند حمایت می‌کنیم، اما عده‌ای با سوء استفاده و بهره‌گیری از تریبون‌ها با بی‌انصافیِ تمام، موارد خلاف واقع را در جامعه بیان می‌کنند.
وی با بیان اینکه ۷۵ درصد صادرات استان از محصولات معدنی است تاکید کرد: معدن‌داران باید حقوق دولتی را پرداخت کنند و در قبال استفاده از راه‌های مواصلاتی باید در روستا‌ها و راه‌ها هزینه کنند.
استاندار زنجان از معاون عمرانی خواست با دعوت از مدیرعامل معدن انگوران از وی ۱۰ میلیارد تومان حق استفاده از محور‌های مواصلاتی و هزینه کرد برای تامین امکانات در روستا‌ها را مطالبه کند.
مقام عالی استان همچنین با بیان اینکه بیشتر محور‌های مورد استفاده معدن‌داران در شهرستان ماهنشان واقع شده افزود: سهم هر شهر و روستا از استخراج معادن باید در همان محل هزینه شود و روستا‌هایی که در مسیر معادن قرار دارند باید از این حق منتفع شوند.

منبع: خبرگزاری پانا

عناوین برگزیده