تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۷
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۲۰۰۲۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اورژانس کسب و کار، محلی برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی است

‌می‌متالز - وزیر کار از افتتاح اوژانس کسب و کار خبر داد و گفت: واحد‌های تولیدی باید محلی برای دریافت کمک داشته باشند تا با مراجعه به آنجا مشکلشان حل شود.

به گزارش می‌متالز، وزیر کار از افتتاح اوژانس کسب و کار خبر داد و گفت: واحد‌های تولیدی باید محلی برای دریافت کمک داشته باشند تا با مراجعه به آنجا مشکلشان حل شود.

محمد شریعتمداری، وزیر کار در مراسم نخستین مرکز مدیریت اورژانس کسب و کار، اظهار داشت: جلوگیری از ریزش نزدیک به ۳۰۰ هزار نیروی انسانی موجود، جهاد بزرگی است و امروز این کار از دست جوانان فرهیخته و اندیشمند کشور برمی آید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گزارش اورژانس کسب و کار قابلیت ارائه در دولت را دارد، بنابراین باید ارتباط تنگاتنگی بین اورژانس کسب و کار و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به وجود بیاید تا این مجموعه به رسمیت شناخته شود. واحد‌های تولیدی همانند یک موجود زنده طول عمر مشخصی دارند و باید خود را متناسب با زمان تغییر دهند.

وی ادامه داد: همواره یکی از نواقص کار این است که با معضلات کسب و کار‌ها دیر آشنا می‌شویم، بنابراین مجموعه کسب و کار‌ها چاره جویی‌های متنوع نیاز دارند.

شریعتمداری اطلاع سریع از نواقص موجود را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: واحد‌های تولیدی باید محلی برای دریافت کمک داشته باشند تا با مراجعه به آنجا مشکلشان حل شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: مرکز اورژانس کسب و کار با همکاری جهاد دانشگاهی در دانشگاه علم و فرهنگ به مثابه یک دستاورد ارزشمند افتتاح شد؛ حالا وظیفه ما این است که از این نهال نوپا حمایت و صیانت کنیم.

شریعتمداری با تاکید بر این که باید همکاری تنگاتنگی برای حفاظت از این مرکز انجام شود، خاطرنشان کرد: جدا از تأمین منابع باید هدف این باشد که این مجموعه مؤثر عمل کند و برای جامعه مخاطب خود که واحد‌های تولیدی و تولیدکنندگان هستند مفید واقع شود. باید در شرایط تحریم با عزت کار کنیم تا بتوانیم برای تسهیل اشتغال و کسب و کار مردم خدمتی انجام دهیم.

منبع: پایگاه خبری اتاق ایران

عناوین برگزیده