تاریخ: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۰۴
بازدید: ۳۱۵
کد خبر: ۲۰۰۳۷۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس کمیسیون عمران مجلس:

رانت، احتکار و فساد در زمینه تولید و توزیع سیمان/ وزرات صمت در مدیریت دچار وادادگی شده است

‌می‌متالز - محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزرات صمت در مدیریت بخشی از وظایف محوله دچار وادادگی شده است، تاکید کرد: شاهد رانت، احتکار و فساد در زمینه سیمان و فولاد در کشور هستیم و این مسئله هم به ضعف شدید و غیر قابل قبول وزارت صمت باز می‌گردد.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به نبود سیمان و فولاد در راستای تحرک بخشی به پروژه‌های عمرانی در کشور گفت: ما پیرو مشکلات در زمینه نبود سیمان و فولاد در کشور و احتکار در این زمینه‌ها وزیر صمت را به مجلس دعوت کردیم که نهایتا وزیر به کمیسیون نیامد و این خود دلیلی بر سوءمدیریت است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: متاسفانه وزرات صمت در مدیریت بخشی از وظایف محوله دچار یک وادادگی شده است و بسیار ناتوان است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کشور دو برابر نیاز کشور سیمان تولید می‌شود و وقتی سیمان در این شرایط نایاب می‌شود این امر بدین معنی است که واقعا نظارت در این بخش وجود ندارد.

رضایی کوچی اظهار داشت: در حال حاضر شاهد رانت، احتکار و فساد در زمینه سیمان و فولاد در کشور هستیم و این مساله هم به ضعف شدید و غیر قابل قبول وزارت صمت باز می‌گردد و البته همین موضوع هم باعث شد تا تحقیق و تفحص از وزارت صمت در مجلس کلید بخورد.

منبع: تحلیل بازار

عناوین برگزیده