تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۴۷
بازدید: ۳۳۴
کد خبر: ۲۰۰۷۱۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

حقایق بازار مسکن در فاز پساجهش

‌می‌متالز - مرکز آموزش «دنیای‌اقتصاد» با طراحی یک وبینار جدید با نام «حقایق بازار مسکن در فاز پساجهش»، دیدگاه دقیق و وسیعی را پیش روی طیف‌های مختلف فعال در مورد روند فعلی و آتی بازار مسکن قرار می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، این وبینار آموزشی که به شکل «مجازی» برگزار می‌شود با استناد به آمار‌های رسمی و اطلاعات میدانی، حقایق مهم بازار مسکن را به طیف فعال در این حوزه معرفی می‌کند و در عین حال شناخت فعالان بازار مسکن و همین‌طور افرادی را که برای خرید مصرفی قصد دارند وارد این حوزه شوند، افزایش می‌دهد.

مجموعه وسیعی از انواع آمار و اطلاعات درباره متغیر‌های بازار مسکن چه به شکل رسمی و چه به‌صورت شهودی وجود دارد که طبقه‌بندی آن‌ها و همچنین تجزیه و تحلیل آن‌ها می‌تواند ارتباطات معناداری بین برخی پارامتر‌های درونی و بیرونی بازار مسکن با آنچه را که رخ می‌دهد یا رخ خواهد داد، مشخص کند. تمامی این اطلاعات و آمار‌ها در این وبینار تخصصی به‌صورت دقیق و عمیق تحلیل و به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

طیف مخاطب این دوره شامل متقاضیان خرید آپارتمان، متقاضیان اجاره، سازنده‌ها، بسازوبفروش‌ها، موجران، خریدار و فروشنده زمین و سرمایه‌گذاران ساختمانی است.

مهم‌ترین موضوعاتی که در وبینار «حقایق بازار مسکن در فاز پساجهش» مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد شامل «روند تغییر قیمت مسکن طی دوره رونق معاملات و جهش قیمتی»، «چرایی تشبیه دوره بعد از آبان ۹۹ به فاز پساجهش»، «ماجرای رشد شدید قیمت زمین در تهران»، «رابطه قیمت مسکن در تهران و سایر شهرستان ها»، «چگونگی اثرگذاری شوک ارزی بر بازار مسکن» و «رابطه بلندمدت بازدهی بازار‌ها با بازار مسکن» است.

تشریح سبد تسهیلاتی که امسال در دسترس خریداران و سازنده‌های مسکن قرار دارد، مزیت اجاره‌داری در مناطق مختلف تهران، بررسی آخرین وضعیت دستگاه حباب‌سنج مسکن، نسبت از دست رفته بین قیمت زمین و قیمت مسکن و همچنین تشریح چکیده دیدگاه‌های صاحب‌نظران اقتصادی درباره آینده بازار مسکن، از جمله سرفصل‌ها و محور‌های این کارگاه است.

وبینار حقایق بازار مسکن در فاز پساجهش توسط فرید قدیری دبیر گروه مسکن و شهری روزنامه «دنیای‌اقتصاد» برگزار می‌شود. متقاضیان شرکت در این دوره برنامه که با عنوان «حقایق بازار مسکن در فاز پساجهش» در روز چهارشنبه ۲۰ اسفند از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار می‌شود، می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸۷۷۶۲۴۱۱ و ۸۷۷۶۲۴۱۶ تماس بگیرند یا به آدرس اینترنتی مرکز آموزش گروه رسانه‌ای «دنیای‌اقتصاد» به نشانی tc.den.ir مراجعه کنند.

در پایان این دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه آموزشی اهدا می‌شود.

منبع: دنیای اقتصاد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده