تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۴۴
بازدید: ۳۴۴
کد خبر: ۲۰۰۸۸۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
سید مهدی طلائی مقدم؛

کارآفرین ماهر و متخصص؛ نیاز امروز جوار معدنی و فولاد بافق

‌می‌متالز - فرماندار شهرستان بافق گفت: امروزه نیاز شهرستان بافق به افراد کارآفرین با اولویت صنایع جوار معدنی و فولادی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

به گزارش می‌متالز، امیرسعید مصباح مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان یزد با حضور در دفتر فرماندار بافق با سید مهدی طلائی مقدم دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان یزد در این دیدار با اشاره به کارگاه گوهرتراشی سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در اوایل سال ۱۴۰۰ گفت: این کارگاه با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال آماده افتتاح و بهره برداری می‌باشد.

امیرسعید مصباح، همچنین از راه اندازی مرکز جوارکارگاهی و انعقاد تفاهم نامه با شرکت سنگ آهن مرکزی درخصوص آموزش شاغلان و نیرو‌های مورد نیاز سنگ آهن در هفته‌های آتی خبر داد.

وی آموزش بانوان شهرستان در زمینه کارآفرینی، شناسایی و تربیت حداقل چند کارآفرین موفق در چندسال آینده را از دیگر برنامه‌های مرکز فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) بافق خواند.

فرماندار بافق آموزش فنی و حرفه‌ای را یک ضرورت اشتغال پایدار برشمرد و گفت: مهارت و فناوری یکی از عامل‌های اصلی رشد و توسعه‌ی اقتصادی پایدار در شهرستان به شمار می‌رود.

سید مهدی طلائی مقدم با بیان گسترش آموزش‌ها و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای یادآور شد: امروزه نیاز شهرستان بافق به افراد کارآفرین با اولویت صنایع جوار معدنی و فولادی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

منبع: خبرگزاری موج

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده