تاریخ: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۱۶
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۲۰۱۰۵۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
طی ۱۱ ماهه ۹۹؛

فروش هرمز ۹۸.۵درصد رشد کرد

‌می‌متالز - شرکت فولاد هرمزگان جنوب با نماد "هرمز" گزارشی از فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۹۹ خود را منتشر کرد و بر اساس آن میزان فروش ۱۱ ماهه فولاد هرمزگان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۹۸.۵درصدی همراه گشته است.

به گزارش می‌متالز، درآمد شرکت فولاد هرمزگان در مدت یک ماهه بهمن ماه برابر با ۱۶،۰۵۳،۴۶۹ میلیون ریال بوده است و بالاترین سهم فروش نیز از اسلب بدست آمده؛ به این شکل که از فروش ۱۳۰هزارو۳۳۹ تن محصول، رقم ۱۶،۰۵۲،۳۲۱میلیون ریال حاصل شده است.

با نگاه بر عملکرد فولاد هرمزگان در ۱۰ماهه ۹۹ می‌بینیم که از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه میزان فروش این شرکت به مقدار ۹۲،۷۴۳،۹۰۰ میلیون ریال بوده است که این رقم تنها با فروش محصولات در بازار داخلی بدست آمده و صادراتی در مدت یاد شده انجام نگرفته است.

در مجموع شرکت فولاد هرمزگان جنوب از ابتدای سال مالی جدید تا انتهای بهمن ماه (۱۱ ماهه ۹۹) موفق شده است فروشی بالغ بر ۱۰۸،۷۹۷،۳۶۹ میلیون ریال داشته باشد که در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۹، که رقم فروش ۵۴،۷۸۷،۹۱۹میلیون ریال بوده است، با رشد فروش ۹۸.۵ درصدی همراه شده است.

لازم به ذکر است با فروش یک میلیون و ۲۶۴ هزار و ۹۲۱ تن اسلب در ۱۱ ماهه ۹۹ بخش عمده‌ای از فروش این شرکت به مقدار ۱۰۸،۳۴۷،۰۶۸ میلیون ریال حاصل شده و مابقی درآمد از فروش سایر محصولات کسب شده است.

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در مدت ۱۱ماهه ۹۹ توانسته اسلب به میزان یک میلیون و۳۸۰ هزار و ۸۷ تن تولید کند. همچنین سایر محصولات تولید شده توسط این شرکت ۲۸ هزارو ۱۵۱ تن بوده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده