تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۹
بازدید: ۳۱۹
کد خبر: ۲۰۱۵۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سود ۹۴ریالی هر سهم در ۶ماهه نخست سال ثبت شد؛

افزایش ۷۵درصدی سود تلفیقی "تاصیکو"

‌می‌متالز - در حال حاضر بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت این شرکت که از زیرمجموعه‌های تامین اجتماعی محسوب می‌شود، به ۴۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان شهریورماه سال جاری و براساس صورت‌های مالی حسابرسی شده موفق به کسب سود خالص ۹۴ ریالی (با لحاظ سرمایه ۳۱ هزار میلیارد ریالی) شده و این سود عمدتا از محل سود ناشی از فروش بخشی از سرمایه‌گذاری‌های شرکت محقق شده و با توجه به ماهیت این شرکت به عنوان یک سرمایه‌گذاری، بخش اصلی سود شرکت که از محل سود سهام دریافتی از شرکت‌های سرمایه‌پذیر بوده، در سه ماهه پایانی سال محقق می‌شود.

افزایش ۷۵درصدی سود تلفیقی

همچنین، لازم به ذکر است، سود خالص تلفیقی گروه در این بازه زمانی معادل ۲۳ هزار و ۵۴۶ میلیارد ریال محقق شده که ۷۵ درصد بیشتر از مدت مشابه سال ۱۳۹۸ است.

در حال حاضر بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت این شرکت که از زیرمجموعه‌های تامین اجتماعی محسوب می‌شود، به ۴۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

در جدول زیر سرمایه‌گذاری‌های اصلی این شرکت که عمدتا در صنایع فلزات اساسی، معدنی و کاشی و سرامیک صورت گرفته، ارائه شده است:

افزایش ۷۵درصدی سود تلفیقی

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده