تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۲۷
بازدید: ۲۷۰
کد خبر: ۲۰۱۸۱۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
امام جمعه شهرستان مبارکه:

فولاد مبارکه طبق منویات رهبری امیدآفرینی را سرلوحه اقدامات فرهنگی خود قرار داده است

می متالز - امام جمعه شهرستان مبارکه اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه همواره در راستای منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشته است و با استناد به سخنان ایشان اقدامات فرهنگی خود را برنامه ریزی می کند.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی ضمن تبریک عید مبعث اظهار داشت: مبعث نشان می‌دهد که ماهیت دین اسلام بر دانش و آموزه‌های فرهنگی دلالت دارد.

وی در امه گفت: با وجود نظام و دولت اسلامی مهمترین ابزار انتقال پیام‌های الهی به بشریت و به ویژه نسل جوان از طریق رسانه‌ها فراهم شده است.

وی افزود: لازم است، جوانان به عنوان «افسران جنگ نرم» بتوانند از فضای مجازی در رساندن پیام اهل بیت به جامعه همت مضاعف به خرج دهند.

امام جمعه شهرستان مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه از دیرباز با سرمایه گذاری در بخش فرهنگی توانسته است، منویات رهبر معظم انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را به صورت متنی و نه حاشیه‌ای در جامعه پیاده سازی کند و امیدآفرینی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: مساعدت‌های مدیریت شرکت فولاد مبارکه و به ویژه تلاش‌های مدیر روابط عمومی شرکت که از چهره‌های شناخته شده فرهنگی است می‌تواند در توسعه مسائل فرهنگی با بهره گیری از روح نبی اکرم و در راستای تعمیق و تعمیم منویات رهبر معظم انقلاب در جامعه موثر باشد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده