تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۰
بازدید: ۳۲۲
کد خبر: ۲۰۱۷۹۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان:

نقشه استراتژی هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان وارد فاز عملیاتی می‌شود/ اهداف فولاد مبارکه را دنبال می‌کنیم

‌می‌متالز - مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان در آیین رونمایی از نقشه استراتژی این شرکت گفت: نقشه استراتژی این شرکت وارد فاز عملیاتی شده است و تمام اهتمام ما رسیدن به اهداف شرکت فولاد مبارکه است تا یکی از افتخارات این شرکت محسوب شویم.

به گزارش می‌متالز، حسین کفعمی مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان، در آیین رونمایی از نقشه استراتژی هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات متعدد بر روی نقشه استراتژی، امروز گرد هم آمدیم تا وارد فاز عملیاتی این نقشه شویم.

وی افزود: همواره موضوع استراتژی در سازمان‌ها و شرکت‌ها مطرح بوده است و غالبا در سطح تئوریک باقی مانده است. اما هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان با تاکید بر شناسایی نقاط ضعف و قوت سعی کرده تا نقشه استراتژی این شرکت را در افق ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ تهیه کند.

وی اضافه کرد: با توجه به بازار پرتلاطم فولاد نقشه استراتژی می‌تواند به پویایی و هدفمندی شرکت کمک کند و روند هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان با بها دادن به زیرمجموعه‌های خدماتی بر افزایش تولید تاکید خواهد داشت.

کفعمی بر توصیه‌های مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در بازدید از این مجموعه در هفته گذاشته صحه گذاشت و افزود: هدف هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان حاشیه سود مطمئن است تا سهامداران این شرکت با اطمینان خاطر بیشتر در این شرکت سرمایه گذاری کنند. از سوی دیگر، سهامداران این شرکت بازنشسته‌ها و کارکنان شرکت فولاد مبارکه هستند که به خاطر حضور آن‌ها در این شرکت، هلدینگ آتیه نقش جهان مورد عنایت شرکت فولاد مبارکه قرار گرفت و به عنوان زیرمجموعه این شرکت تلقی شد.

وی افزود: هدف درازمدت این هلدینگ این است که تا ۱۴۰۴ در میان ۵۰ شرکت برتر فولادی کشور قرار بگیرد و تمام تمرکز نقشه استراتژی این هلدینگ رسیدن به این نقطه است.

مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان اظهار داشت: لازم است که در تحقق نقشه استراتژی این شرکت، نشست‌های ماهیانه برگزار شود تا بتوان به عنوان زیرمجموعه شرکت فولاد مبارکه به اهداف این شرکت نزدیک شد.

وی اضافه کرد:هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان ملزم به اجرای برنامه‌های شرکت فولاد مبارکه است و در رسیدن به اهداف مهم این شرکت به ویژه نقشه راه استراتژی و تحول دیجیتال آن تاکید دارد و در این مسیر گام بر خواهد داشت.

کفعمی تاکید کرد: برای تثبیت جایگاه هلدینگ آتیه نقش جهان در مقیاس ملی و بین المللی لازم است بر تولید و صادرات اهتمام ورزیم و پویایی شرکت را سرلوحه اهداف قرار دهیم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده