تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۱
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۲۰۱۸۲۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
طی ۱۱ ماهه امسال؛

«کگل» ۲۵ هزار میلیارد تومان درآمد به دست آورد

‌می‌متالز - شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با توجه به افزایش ۴ درصدی تولید و ۱۰ درصدی فروش در ۱۱ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، توانست ۲۵۴ هزار و ۱۷۶ میلیارد ریال درآمد کسب کند که در مقایسه با سال پیش ۱۱۷ درصد رشد دارد.

به گزارش می‌متالز، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در بهمن ماه سال جاری رکورد‌های ماهانه تولید خود را در کارخانه‌های کنسانتره‌سازی و گندله‌سازی شکست و با توجه به فروش خوب خود در این ماه، موفق شد ۳۴ هزار و ۱۴۶ میلیارد ریال درآمد کسب کند که درآمد نسبت بالایی محسوب می‌شود.



رشد ۴ درصدی تولید

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانسته است در ۱۱ ماه سال جاری ۱۴ میلیون و ۵۹۳ هزار و ۳۸۰ تن کنسانتره تولید کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد رشد دارد. گل‌گهر در سال گذشته طی همین مدت توانسته بود ۱۳ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۸۴۷ تن کنسانتره تولید کند.

در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی ۱۱ ماه سال ۱۳۹۹ حدود ۱۱ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۷۵۰ تن گندله تولید شد که نسبت به همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۴ درصد افزایش یافته است. این شرکت در ۱۱ ماه سال قبل، ۱۱ میلیون و ۱۷ هزار و ۶۸۰ تن گندله تولید کرده بود.

«کگل» طی ۱۱ ماه سال ۱۳۹۹ موفق شد و ۱۱۱ هزار و ۴۰۶ تن گندله ریزدانه تولید کند که نسبت به بهمن ماه ۱۳۹۸، حدود ۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد. گل‌گهر در ۱۱ ماه سال قبل، ۱۱۵ هزار و ۸۴۲ تن گندله تولید کرده بود.

مجموع تولید گل‌گهر در ۱۱ ماه امسال به ۲۶ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۵۳۶ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد رشد دارد. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۳۹۸ توانسته بود ۲۵ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۳۶۹ تن محصول تولید کند.

«کگل» ۲۵ هزار میلیارد تومان درآمد به دست آورد

حجم فروش داخلی کنسانتره گل‌گهر ۷۷ درصد رشد داشت

نمودار ۲ حاکی از آن است شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانست در ۱۱ ماه سال جاری دو میلیون و ۵۵۳ هزار و ۷۴۵ کنسانتره در بازار داخلی به فروش برساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۷ درصد رشد دارد. این شرکت در سال گذشته طی همین مدت توانست یک میلیون و ۴۴۱ هزار و ۸۵۹ تن کنسانتره در بازار داخلی بفروشد.

در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی ۱۱ ماه سال ۱۳۹۹، ۱۱ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۲۱۱ تن گندله در بازار داخلی فروخته شد که نسبت به همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۱ ماه سال قبل ۱۰ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۹۲۲ تن گندله در بازار داخلی فروخته بود.

«کگل» موفق شد طی ۱۱ ماه سال جاری، ۱۲۹ هزار و ۷۲۵ تن گندله ریزدانه بفروشد که نسبت به همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۹۵۰ درصد افزایش یافته است. گل‌گهر در ۱۱ ماه سال قبل ۱۲ هزار و ۳۵۴ تن گندله فروخته بود.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانست در ۱۱ ماه سال جاری ۲۰۰ هزار و ۸۵۲ تن کنسانتره در بازار‌های صادراتی به فروش برساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۶ درصد افت دارد. گل‌گهر در سال گذشته طی همین مدت توانسته بود ۶۰۵ هزار و ۸۷۲ تن کنسانتره در بازار‌های صادراتی بفروشد. این شرکت در ۱۱ ماهه سال گذشته ۲۱۴ هزار و ۱۹۵ تن گندله و در مجموع ۸۲۰ هزار و ۶۷ تن محصول طی ۱۱ ماه منتهی به بهمن صادر کرده بود.

مجموع فروش داخلی و صادراتی گل‌گهر در ۱۱ ماه امسال به ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۵۳۳ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۳۹۸ توانسته بود ۱۳ میلیون و ۷۸ هزار و ۲۴۲ تن محصول بفروشد.

«کگل» ۲۵ هزار میلیارد تومان درآمد به دست آورد

درآمد کنسانتره داخلی ۲۹۰ درصد افزایش یافت

همان‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانست در ۱۱ ماه سال جاری از محل فروش کنسانتره در بازار داخلی ۳۴ هزار و ۸۹۷ میلیارد و ۸۸۳ میلیون ریال درآمد کسب کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹۰ درصد رشد دارد. این شرکت در سال گذشته طی همین مدت توانست با فروش کنسانتره هشت هزار و ۹۳۲ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی ۱۱ ماه سال ۱۳۹۹، از فروش گندله ۲۱۳ هزار و ۵۹۷ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال درآمد حاصل شد که نسبت همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۱۱۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۱ ماه سال قبل از فروش گندله ۹۸ هزار و ۸۸۰ میلیارد و ۱۸۲ میلیون ریال درآمد به دست آورده بود.

در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی ۱۱ ماه سال ۱۳۹۹، از فروش گندله ریزدانه ۶۱۹ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال درآمد حاصل شد که نسبت همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۱۱۶۷ درصد رشد دارد. «کگل» در ۱۱ ماه سال قبل از فروش گندله ریزدانه ۴۸ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال درآمد کسب کرده بود.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانست در ۱۱ ماه سال جاری از محل فروش کنسانتره صادراتی پنج هزار و ۶۱ میلیارد و ۳۹ میلیون ریال درآمد کسب کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد افت دارد. این شرکت در سال گذشته طی همین مدت توانست با فروش کنسانتره پنج هزار و ۱۱۶ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال درآمد داشته باشد. ضمن اینکه در ۱۱ ماهه سال گذشته، این شرکت موفق شده بود از فروش گندله صادراتی دو هزار و ۲۶۸ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال و در مجموع هفت هزار و ۴۲۷ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال درآمد کسب کند.

مجموع درآمد گل‌گهر در ۱۱ ماه امسال به ۲۵۴ هزار و ۱۷۶ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱۷ درصد رشد دارد. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۳۹۸ توانسته بود از فروش محصولات خود ۱۱۵ هزار و ۲۴۷ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

«کگل» ۲۵ هزار میلیارد تومان درآمد به دست آورد

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده