تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۶
بازدید: ۲۹۲
کد خبر: ۲۰۱۹۴۳
سرویس خبر : اجتماعی

جایزه مسوولیت اجتماعی روابط عمومی ایران به مجتمع مس شهربابک اهدا شد

می متالز - با برگزاری هجدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در تهران، جایزه مسوولیت اجتماعی به پاس انجام مسوولیت های اجتماعی، مستند سازی، انتقال تجربه و استفاده از از فرصت ها که نشان از همدلی و هم افزایی مدیران مجتمع مس شهربابک دارد به این مجتمع تعلق گرفت.

به گزارش می‌متالز، مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک روز سه شنبه گفت: در هجدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در تهران، تعدادی از اقدماتی که در راستای مسوولیت اجتماعی انجام شده بود ارائه دادیم.

احمد محمدی به برخی اقدامات انجام شده اشاره کرد و افزود: برای اشتغال خرد خانگی خانم‌های سرپرست خانوار و بد سرپرست در روستا‌ها در کار قالی بافی، پته دوزی حمایت‌هایی انجام شد.

وی یادآور شد: اولین تندیس طلای روابط عمومی‌های کشور در زمینه مسوولیت‌های اجتماعی در پایان سال ۱۳۹۷ برای اولین بار به مجتمع مس شهربابک تعلق گرفت.

محمدی از همکاری مجتمع مس شهربابک با نهاد‌ها و ادارات شهرستان یاد کرد و اظهار داشت: با همکاری خیران و تیم‌های جهادی نیز برای افراد کمتر برخوردار در راستای کمک مؤمنانه، و حمایت از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی فعالیت‌هایی صورت گرفت.

وی با اشاره به اقدامات مجتمع مس در فرهنگی، هنری و ورزشی، بیان داشت: به منظور حفظ سلامت شهروندان شهربابک امکانات متعدد و هزینه‌هایی در بخش بهداشت و درمان شهرستان نیز انجام داده ایم.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک به دو مرحله درختکاری در منطقه خاتون آباد اشاره کرد و یاد آور شد: برای جلوگیری از خروج آب‌های سطحی شهرستان، طرح‌های آبخیز داری و آبخوان داری را پیاده کرده ایم.

محمدی تصریح کرد: به برخی از معادن و شرکت‌های دیگر نیز چنین تندیسی تحت عنوان انجام فعالیت خاصی و یا حمایت از یک اقدام داده شده، اما تندیس طلایی که مجموع فعالیت‌ها را در نظر داشته به مجتمع مس شهربابک تعلق گرفت.

وی خاطر نشان کرد: از اساتید برجسته‌ای که در همایش حاضر بودند دعوت شد که به شهربابک بیایند که تجربیات تئوری آنان با دانش آموخته‌های عملی ترکیب شود تا برای شهرستان نتایج مؤثری رخ دهد.

محمدی خدمت رسانی به موقع، مؤثر، دقیق و شفاف را از اهداف مهم خود خواند و اظهار داشت: تلاش می‌کنم عاشقانه برای مردم شهرستان کار کنم، زیرا درست نیست با وجود مجتمع مس در شهربابک که نماد مسوولیت پذیری اجتماعی است کسی در این شهرستان محتاج باشد و در همین راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها و نخبگان ما را مورد ارزیابی قرار دهند و پیشنهادات و ایده‌های کاربردی خود را در مسیر اعتلای شهرستان به ما ارائه کنند، گفت: مجتمع ما مثل کوه بدون قله می‌ماند که همیشه مترصد پیشرفت است و به همین منظور ما دست نیاز خود را به سوی فرهیختگان شهرستان دراز می‌کنیم و از آنان مدد می‌جوییم.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک با اشاره به اینکه با همکاری و همدلی همه دستگاه‌ها می‌توان برای آبادانی بیشتر شهرستان نتیجه خیلی خوبی گرفت، ابراز امیدواری کرد: در سال ۱۴۰۱ شهربابک فقیری نداشته باشد.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب کرمان واقع است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کرمان

عناوین برگزیده