تاریخ: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۰۳
بازدید: ۷۲۰
کد خبر: ۲۰۲۸۵۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تبریک مدیر روابط عمومی شرکت «آهن و فولاد ارفع» به مناسبت آغاز سال جدید

‌می‌متالز - پیام تبریک حسن ولیزاده مدیر روابط عمومی شرکت «آهن و فولاد ارفع» به مناسبت آغاز سال جدید را در ادامه بخوانید.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

با درود و با افتخار، سال جدید را همانطور که در دل و ذهن خود ترسیم نموده‌ایم عاشقانه و بی‌ریا زندگی کنیم و امیدوارم سال بعد همین حوالی راضی از خود و آنچه پشت سر گذاشتیم یکدیگر را سخت در آغوش کشیده و دستان گرم همدیگر را با محبت بفشاریم.
سالی که پشت سر گذاشتیم با تمام دشواری و سختی که داشت نه تنها ما را از مسیر انسانیت دور نکرد، بلکه بشر را یک‌بار دیگر به فکر انداخت، اندیشیدن به درس‌های سخت انسان بودن و سبک گرفته نشدن انسانیت. خاطره تکانی خاطر غبار گرفته و یادآور شدن اینکه زندگی پرشکوه و عظیم، اما شکننده است.
ناگفته پیداست که عظمت بدلیل متجلی شدن خداوند در زندگی انسان است.
و، اما شکوه که زیبائی آن دل فریب و بی‌نظیر می‌باشد وقتی شکوفا می‌شود که ما به خودمان رسیده باشیم و وجودمان مملو از خدا باشد.
بپذیریم که شکست و شکستن در مرام زندگیست و به جای گریز از ناخواستن‌های اطرافمان و سپردن‌های نارس و فهم نا‌شده به خداوند با آن‌ها روبرو شویم، زیرا که این امری گریز‌ناپذیر است.
با خودمان رو راست باشیم رسیدن به موفقیت همواره سخت و دشوار است و گاهی موفق می‌شویم و دست کم به همان میزان هم موفق نمی‌شویم. بیایید با خودمان رو راست باشیم و بعضی از آرزو‌ها و خواستن‌ها را به گوشه‌ای دنج بگذاریم.
"با امید لبخند بزنیم، همواره برقرار و برمدار و آزادانه، چون بهار مشتاق عشق زندگی باشیم. "
"این جهان کوه ست و فعل ما ندا
سوی ما آید ندا‌ها را صدا "
مانا باشید

حسن ولیزاده
پیام تبریک مدیر روابط عمومی شرکت «آهن و فولاد ارفع» به مناسبت آغاز سال جدید

منبع: می‌متالز

عناوین برگزیده