تاریخ: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۴۵
بازدید: ۳۷۳
کد خبر: ۲۰۳۰۹۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
در ۱۲ ماهه ۹۹؛

فروش «ارفع» ۱۰۳ درصد رشد داشت

‌می‌متالز - گزارش منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ شرکت آهن و فولاد ارفع با نماد "ارفع" منتشر شد که بر اساس آن میزان فروش این شرکت در مدت ۱۲ ماهه ۹۹ در مقایسه سال ۹۸ با رشد ۱۰۳ درصدی همراه شده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت آهن و فولاد ارفع در یک ماهه اسفند سال ۱۳۹۹، درآمدی بالغ بر ۱۱،۲۵۸،۶۷۸ میلیون ریال داشته است که از این میزان سهم فروش در بازار داخلی برابر با ۸،۲۵۳،۱۵۷ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۳،۰۰۵،۵۲۱ میلیون ریال بوده است. بنا بر اطلاعات موجود شمش فولاد به فروش رسیده در بازار داخلی برابر با ۷۵ هزار و ۶۵۱ تن بوده و در بازار صادراتی نیز به مقدار ۲۵ هزار و ۵۰۹ تن به فروش رفته است.

با نگاهی بر عملکرد شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۱ ماهه ۹۹ (از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ماه) می‌بینیم که فروش این شرکت برابر با ۵۷،۹۴۰،۲۹۴ میلیون ریال بوده است که بیشترین سهم فروش در بازار داخلی به میزان ۴۶،۲۰۸،۲۵۵ میلیون ریال بوده و درآمد حاصل از صادرات ۱۱،۷۳۲،۰۳۹ میلیون ریال ثبت شده است.

در مجموع می‌توان گفت، شرکت آهن و فولاد ارفع از ابتدای فروردین تا انتهای اسفند ماه ۹۹ فروشی برابر با ۶۹،۱۹۸،۹۷۲ میلیون ریال داشته که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته که عدد ۳۴،۱۰۳،۶۷۱ میلیون ریال بوده با رشد ۱۰۳ درصدی فروش همراه گشته است.

میزان فروش حاصل شده در بازار داخلی سال ۹۹ این شرکت به میزان ۵۴،۴۶۱،۴۱۲ میلیون ریال و فروش در بازار صادراتی نیز به مقدار ۱۴،۷۳۷،۵۶۰ میلیون ریال بوده است.

میزان شمش فولاد تولید شده شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۲ ماهه ۹۹ برابر با ۸۱۹ هزار و ۳۷۷ تن بوده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده