تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۵
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۲۰۲۹۷۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

احیا چادرملو (آهن سازی) هم رکورد زد

‌می‌متالز - با همت و تلاش پرسنل سخت کوش فنی و ستادی ارکان بهره برداری، افتخاری جدید در کارخانه احیاچادرملو کسب شد. تولید آهن اسفنجی در واحد مگا مدول چادرملو علیرغم انجام تعمیرات سالیانه، در ساعت ۱۶ عصر چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ از رکورد قبلی تولید سال قبل به میزان ۱,۵۸۶,۰۲۱ تن گذشت. تولید برای افزایش میزان رکورد هم چنان ادامه دارد و پیش بینی می‌گردد میزان تولید در پایان سال ۹۹، از مرز ۱,۶۰۰,۰۰۰ تن عبور خواهد کرد.

به گزارش می‌متالز، مهندس نیک نهاد مدیر کارخانه آهن سازی باذکر این نکته اعلام کرد؛ کسب افتخارات متوالی در دومین سال بهره برداری در رکورد تولید سالیانه در کارخانه احیا مستقیم مگامدول چادرملو را ارج می‌نهیم و از اهتمام و کوشش‌های خستگی ناپذیر تمام مدیران دلسوز و کارکنان شریف و پرتلاش فنی و ستادی در ارکان بهره برداری احیا (اهن سازی)

چادرملو در دستیابی به این موفقیت بزرگ در سال جهش تولید، صمیمانه قدردانی و تشکر کرد

مهندس نیک نهاد اعلام کرد؛ امیدوارم با اتکال به پروردگار متعال، تداوم حمایت‌های مهندس تقی زاده؛ مدیرعامل محترم شرکت، مدیریت مجتمع صنعتی و مدیران ارشد فنی و ستادی در خانواده بزرگ چادرملوبا حفظ روحیه جهادی و مسئولانه، موفقیت و شکوفایی بیش از پیش تمامی واحد‌های تولیدی در زنجیره تولیدشرکت معدنی و صنعتی چادرملو را شاهد باشیم.

منبع: دنیای معدن

عناوین برگزیده