تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۶۲۷
کد خبر: ۲۰۳۸۰۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

تولید ریل ذوب آهن دو برابر می‌شود

می متالز - مدیرمهندسی نورد ذوب آهن اصفهان با اشاره به تولید انواع ریل در شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: این شرکت هیچگونه معذوریتی برای تولید انواع ریل‌هایی که در دنیا بطور عام مصرف می‌شود، ندارد و حتی قادر به تولید ریل‌هایی با ویژگی‌های خاص نیز هست.

به گزارش می‌متالز، محمدامین یوسف‌زاده با اشاره به تولید سه برابری ریل در شرکت ذوب آهن اصفهان در مقایسه با پارسال گفت: حجم تولید امسال شرکت ذوب آهن به حدود ۵۰ هزار تن رسیده است که امیدواریم سال آینده با توجه به بهبود ظرفیت خط تولید و ورود تجهیزات و تکنولوژی‌های جدید بتوانیم تولیدات ریلی‌مان را به دو برابر حجم امسال برسانیم و حتی بازار‌های صادراتی ایجاد کنیم.

وی افزود: تاکنون سه ریل به سفارش شرکت قطار شهری (مترو) با ویژگی‌های خاصی که به ما ابلاغ شده است تولید کرده‌ایم که شامل ریل اکسچرنا برای متروی اصفهان، ریل UFC۶۰ برای تحویل به متروی تهران و ریل USA۵۴ برای متروی مشهد می‌شود.

مدیرمهندسی نورد ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه شرکت ذوب آهن اصفهان قابلیت تولید هرگونه ریلی را دارد، تصریح کرد: هیچگونه محدودیتی برای تولید انواع ریل در شرکت ذوب آهن ایران وجود ندارد، ولی عمده تمرکز این شرکت بر روی تولید ریل برون شهری است و، چون حجم سفارش دولت برای انواع ریل بسیار زیاد است، تعهد ما به دولت هم فوق‌العاده بالاست.

یوسف‌زاده تاکید کرد: هر نوع ریلی که در کشور به آن برای مترو نیاز باشد ۱۰۰ درصد تولید ان را می‌پذیریم و تولید هم می‌کنیم و شکی هم در تولید آن نداریم هرجا که ریل نیاز داشته باشد برای آن تولید خواهیم داشت.

منبع: ماین نیوز

عناوین برگزیده