تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۴۵
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۲۰۳۹۱۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد؛

سال ۹۹ برای فولاد مبارکه تحقق واقعی جهش تولید بود / تولیدات این شرکت در زمره تولیدات سبز قلمداد می‌شود

‌می‌متالز - معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه گفت: سال ۹۹ برای فولاد مبارکه به معنای واقعی جهش تولید محقق شد و تولیدات این شرکت در زمره تولیدات سبز قلمداد می‌شود.

به گزارش می‌متالز، عباس اکبری محمدی معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه در یک گفت وگوی تلویزیونی اظهار داشت: وظیفه معاونت بهره برداری شرکت فولاد مبارکه ایجاد هماهنگی و انسجام در راستای افزایش تولید است چراکه ۵۰ درصد فولاد کشور در شرکت فولاد مبارکه تولید می‌شود.

وی افزود: تولید در شرکت فولاد مبارکه در یک عملکرد جمعی و کار گروهی محقق می‌شود که موفقیت‌های حاصل شده از انسجام و هماهنگی با تکیه بر کار گروهی در این واحد صنعتی ایجاد شده است.

معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه با اشاره به دشواری سال جهش تولید گفت: شیوع ویروس ناشناخته کرونا و حمایت از سلامت پرسنل از اهداف مهم سال گذشته بود تا در محیطی امن تحقق شعار سال فراهم شود؛ لذا در سال جهش تولید سعی شد از ابتدا با برنامه ریزی منسجم به دغدغه رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم و ثمره تلاش برای نیل به جهش تولید در روز‌های پایانی سال محقق شد.

اکبری محمدی گفت: شرکت فولاد مبارکه در سال جهش تولید توانست با تولید بالغ بر ۷ میلیون تن فولاد که ۵۵۰ هزار تن بیش از تولیدات سال‌های گذشته بود فراتر از برنامه ریزی‌های درنظر گرفته شده دست یابد.

وی اضافه کرد: گروه فولاد مبارکه هم توانست در سال گذشته به تولید ۱۰ میلیون تن فولاد خام برسد که بالغ بر ۷۰۰ هزار تن بیش از سال‌های گذشته بوده است.

معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه گفت: دستاورد‌ها و موفقیت‌های شرکت فولاد مبارکه در سایه لطف الهی و مجاهدات پرسنل فولاد مبارکه محقق شد که در یک کلام می‌توان میزان تولیدات به دست آمده در سال جهش تولید را معادل بهره برداری از یک کارخانه فولادسازی هم ارز دانست.

وی افزود: در سال جاری، با تحریم‌های ظالمانه درصدد هستیم که نیاز فولاد کشور را تامین کنیم و یکی از اتفاقات مهم در سال گذشته، تولید ورق‌های API بود که در پروژه گوره-جاسک مورد بهره برداری قرار گرفت و فولاد مبارکه توانست علاوه بر دست یابی به این ورق خاص، مانع ازخروج ارز از کشور شود.

اکبری محمدی در پایان تولیدات شرکت فولاد مبارکه را تولیدات سبز معرفی کرد و گفت: جنبه‌های زیست محیطی اعم از سیستم‌های غبارگیری، بازیافت حرارتی و بازچرخانی آب و استفاده از پساب، محصولات تولیدی شرکت فولاد مبارکه را در زمره تولیدات سبز ودر راستای حفاظت از محیط زیست قرار داده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده