تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۵
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۲۰۴۱۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۱/۱۸

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی امین، تامین سرمایه امین و لوله و ماشین‌سازی ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های مدیریت انرژی امید تابان هور، بیمه پاسارگاد و تولید برق ماهتاب کهنوج در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۰ هزار و ۸۸۸ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۴۹ هزار و ۸۹۸ واحد به کار خود پایان داد و بیش از یک میلیارد و ۸۷۲ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲ هزار و ۱۸۱ میلیارد تومان در بیش از ۲۴۲ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های داروسازی امین، تامین سرمایه امین و لوله و ماشین‌سازی ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معدنی دماوند، رادیاتور ایران و به پرداخت ملت بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۵۶۸ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان در ۷۷ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۹۲۴ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مدیریت انرژی امید تابان هور، بیمه پاسارگاد و تولید برق ماهتاب کهنوج بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و صنایع ماشین‌های اداری ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده