تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۰
بازدید: ۲۴۷
کد خبر: ۲۰۱۱۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۲/۱۸

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های حفاری شمال، پلی پروپیلن جم و توسعه معادن و فلزات در بورس و معامله‌گران شرکت‌های ریل پرداز سیر، پالایش نفت شیراز پالایش نفت لاوان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۲۴ هزار و ۳۴۸ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۹۹ هزار و ۹۴۴ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۷ میلیارد و ۹۷۴ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۱ هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان در بیش از ۸۸۶ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های حفاری شمال، پلی پروپیلن جم و توسعه معادن و فلزات بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های لیزینگ پارسیان، نیروکلر و باما بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۷۵۴ میلیون ورقه به‌ارزش ۳۲ هزار و ۳۳۴ میلیارد تومان در ۴۱۷ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۴۰ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۸۶ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های ریل پرداز سیر، پالایش نفت شیراز پالایش نفت لاوان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تجارت الکترونیک پارساین کیش، برق و انرژی پیوند گستر پارس و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده