تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۳۹
بازدید: ۲۸۳
کد خبر: ۲۰۴۳۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شرکت همیار ماینر، بهترین آموزگار و همیار در بازار بیت کوین

‌می‌متالز - بازار بیت کوین از پررونق‌ترین بازار‌های ارز دیجیتال از همان ابتدای پیدایش تاکنون است. اما این بازار آن‌چنان که در ابتدای مسیر و از شنیده‌ها به نظر می‌رسد، چندان بازار راحتی برای معامله نیست.

به گزارش می‌متالز، بازار بیت کوین از پررونق‌ترین بازار‌های ارز دیجیتال از همان ابتدای پیدایش تاکنون است. اما این بازار آن‌چنان که در ابتدای مسیر و از شنیده‌ها به نظر می‌رسد، چندان بازار راحتی برای معامله نیست. به عبارت بهتر اگر شخصی بدون دانش لازم و آشنایی با زبان معاملاتی وارد این بازار شود، احتمالا چیزی جز ضرر و زیان نصیبش نخواهد شد. به همین دلیل شرکت اجاره ماینینگ همیار ماینر تصمیم گرفته است تا با انتشار مقالات آموزشی شما را با اصطلاحات رایج در این بازار آشنا کرده و به عنوان یک معلم در کنار شما قرار گیرد.

اما نقش شرکت همیار ماینر در بازار معاملاتی بیت کوین تنها به آموزش اصطلاحات رایج در دنیای معاملاتی بیت کوین یا معرفی روش‌های خرید و فروش بیت کوین ختم نمی‌شود. این شرکت همیار شما در اجاره ماینر و استخراج بیت کوین هم هست و پیشنهاد‌های ویژه‌ای را برای رساندن شما به سود در این حوزه در نظر گرفته است. در این مقاله قصد داریم تا علاوه بر معرفی روش‌های خرید بیت کوین شما را با یکی از امکانات جدیدی که صرافی بایننس به این بازار اضافه کرده است، آشنا کنیم.

خرید بیت کوین را با شرکت همیار ماینر یاد بگیرید

قبل از اینکه به فکر خرید بیت کوین بیفتید باید محلی را برای نگهداری آن آماده کنید. کیف پول‌های بیت کوین بهترین گزینه برای این کار هستند. پس از تهیه یک کیف پول برای نگهداری از بیت کوین‌های خود تنها کافی است که آدرس یا کلید عمومی آن را برای فرستنده ارسال کنید تا بتواند بیت کوین را برای شما انتقال دهد. خرید بیت کوین روش‌های متفاوتی دارد که شرکت همیار ماینر تمامی آن‌ها را در یک مقاله به صورت جامع و مرحله به مرحله به شما آموزش داده است.
رایج‌ترین شیوه خرید بیت کوین تهیه آن از طریق صرافی‌های فعال در این حوزه است. برای این کار باید بر روی سایت صرافی موردنظر یک حساب کاربری ایجاد کرده و خرید و فروش بیت کوین یا هر رمز ارز دیگری را با استفاده از حساب‌های بانکی یا کارت اعتباری در دنیای واقعی و یا خود بیت کوین انجام دهید. هرچند که می‌توانید با یک جست‌وجوی ساده در گوگل بهترین صرافی را برای خرید بیت کوین پیدا کنید، اما شرکت همیار ماینر این کار را برای شما انجام داده و بهترین صرافی‌ها را برایتان لیست کرده است. طبق فهرستی که در وب‌سایت Bitcoin.org آورده شده است، نام صرافی‌های Coinmama، Coinbase، Bitsamp و Karken در فهرست بهترین صرافی‌ها آورده شده است. با این حال بعضی از این صرافی‌ها با خریداران ایرانی مشکل دارند. از این رو اگر به دنبال یک روش ساده برای خرید بیت کوین هستید، پیشنهاد شرکت همیار ماینر به شما صرافی چینی بایننس است. صرافی‌های معتبر ایرانی نیز مانند بیت برگ، Pay ۹۸ و فرهاد اکسچینج نیز می‌توانند در این زمینه یاری‌رسان شما باشند.

راه دیگر برای خرید بیت کوین، خرید از فروشندگان شخصی است. برای دسترسی به فروشندگان شخصی می‌توانید از وب‌سایت‌های واسط استفاده کنید و کارمزدی را به آن‌ها پرداخت نمایید. BitQuick، Bisq Paxful، Local Bitcoins و Hodl Hodl معروف‌ترین وب‌سایت‌های واسط هستند که شما را به فروشندگان شخصی بیت کوین وصل می‌کنند. راه دیگر برای خرید بیت کوین، استفاده از دستگاه ATM است. اما نه دستگاه‌های ATM معمولی! بلکه یکی از ۵۴۴۵ دستگاهی که منحصرا برای خرید بیت کوین طراحی شده است.

خرید بیت کوین نیز مانند هر خرید اینترنتی دیگر نیازمند انجام مراحلی برای حفظ امنیت در این حوزه است. در ابتدای کار باید یک کیف پول بیت کوین مطمئن برای نگهداری بیت کوین‌های خود انتخاب و تهیه کنید. سپس باید برای انتخاب مناسب‌ترین راه خرید بیت کوین، با افراد متخصص در این حوزه مانند مشاوران سایت همیار ماینر که به صورت تلفنی و اینترنتی در خدمت شما هستند، مشورت کنید. باید به خاطر داشته باشید که به هیچ عنوان کلید خصوصی کیف پول خود را در اختیار کسی قرار ندهید. همچنین تمامی مراحل را با استفاده از VPN انجام دهید تا امنیتتان در این شبکه مبهم و پیچیده حفظ شود.

آپشن تریدینگ، یک امکان جدید برای تریدینگ بیت کوین

صرافی بایننس که در بخش حرید بیت کوین به عنوان یکی از صرافی‌های معتبر معرفی شده است، امکانی را برای افراد حاضر در بازار فیوچرز به اسم آپشن تریدینگ یا معامله آپشنال فراهم کرده است. با استفاده از آپشن تریدینگ شما می‌توانید یک سهم با قیمت مشخص را در یک تاریخ از پیش تعیین شده از آن خود کنید. این مدل از قرارداد‌ها را قرارداد‌های مشتق می‌نامند. آپشن تریدینگ امکانی نیست که جدیدا به وجود آمده یا تنها مختص بازار‌های مالی مربوط به بیت کوین باشد؛ بلکه حتی می‌توان ردپای آن را در معاملات یونان باستان نیز دید.

شرکت همیار ماینر، بهترین آموزگار و همیار در بازار بیت کوین

فایده آپشن تریدینگ برای معامله گران بازار بیت کوین این است که ماینر‌ها می‌توانند از طریق فروش گزینه‌های آپشن تریدینگ درآمد خود را افزایش دهند. به علاوه این گزینه‌ها به ماینر‌ها امکان می‌دهد که موقعیت خودشان را در هنگام نوسانات شدید بازار بیت کوین ثابت نگه داشته و تحت تاثیر قرار نگیرند. پس بنابراین می‌توان گفت که آپشن تریدینگ تنها یک آپشن برای معامله بیت کوین محسوب نمی‌شود، بلکه برای حفظ ثبات و ماندگاری در این بازار یک امکان لازم است. بر اساس پژوهش‌های انجام شده، آپشن تریدینگ می‌تواند به خودی خود باعث افزایش حجم معاملات و بهبود کیفیت بازار مبادله ارز‌های دیجیتال به ویژه بیت کوین شود.

آپشن تریدینگ به دو شکل انجام می‌شود. اولین شکل آن که گزینه Call خوانده می‌شود، به خریدار امکان می‌دهد که بیت کوین را در قیمت مشخص‌شده خریداری نماید. روی دیگر سکه آپشن تریدینگ گزینه put است که به شما این امکان را می‌دهد تا با قیمت مشخص بیت کوین خود را به فروش برسانید. کاربرانی که گزینه Call را انتخاب کرده‌اند، زمانی می‌توانند سود خود را دریافت کنند که قیمت خرید بیت کوین در تاریخ انقضا از قیمت خریدی که آن‌ها با آن وارد معامله شده‌اند بیشتر باشد. در حالی که برای کاربران گزینه put باید قیمت نهایی در تاریخ سررسید از قیمت اولیه کمتر باشد.

به عبارت بهتر گزینه Call زمانی می‌تواند به شما سود برساند که قیمت بیت کوین در حال افزایش باشد. به علاوه شیب این نمودار صعودی باید به گونه‌ای باشد که پس از کسر هزینه‌های جانبی مانند کارمزد‌هایی که باید برای معامله بپردازید، همچنان برای شما سودآور باشد. این روند تقریبا برای انتخاب گزینه put برعکس است. البته در هر دو مورد همواره باید هزینه‌های جانبی خود را در نظر داشته باشید تا بتوانید دورنمای خوبی از سودی که در این بازار نصیبتان خواهد شد، به دست آورید.

ماشین حساب ارز‌های دیجیتال همیار ماینر

همچنین در وبسایت همیار ماینر میتوانید سوددهی استخراج بیت کوین را محاسبه کنید. به این طریق که با مراجعه به صفحه ماشین حساب بیت کوین میتوانید با وارد کردن مقدار سرمایه گذاری و یا تعداد تراهشی که میتوانید اجاره کنید اقدام به محاسبه سود دهی خود کنید.

سخن پایانی

شرکت همیار ماینر یک شرکت فعال در حوزه تامین قطعات موردنیاز برای استخراج بیت کوین در ایران است. این شرکت نه تنها مقالات جامعی را برای آشنایی با تک تک حروف الفبای بازار بیت کوین برای شما فراهم کرده است، بلکه با راه‌اندازی خطوط تلفن و چت‌های آنلاین شما را مستقیما به مشاوران خبره این حوزه ربط می‌دهد.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده