تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۱
بازدید: ۳۰۴
کد خبر: ۲۰۴۵۱۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

۹۶ پرونده برای متخلفان بازار سیمان در هرمزگان

‌می‌متالز - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: در سال گذشته ۹۶ پرونده تخلف برای متخلفان عرضه سیمان در استان تشکیل شده است.

به گزارش می‌متالز، عبدالرضا پیروی منش با تاکید بر تداوم نظارت بر توزیع سیمان در استان، بیان کرد: برای واحد‌هایی که تخلف‌هایی مانند گران‌فروشی یا عرضه خارج از شبکه داشته‌اند، پرونده تخلف توسط بازرسان این سازمان تشکیل شده است.

وی اظهارداشت: بازرسان این سازمان در سال گذشته بیش از یک هزار و ۷۵۷ مورد بازرسی از واحد‌های عرضه و توزیع سیمان در سطح استان بعمل آوردند که در این راستا منجر به تشکیل ۹۶ پرونده تخلف شده است.

پیروی منش مجموع تخلفات کشف شده را ۱۱۵ مورد به ارزش ریالی بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تمامی پرونده‌های تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان تاکید کرد: ستاد خبری سازمان با شماره تلفن ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر پیشنهاد وانتقاد و شکایت مردمی بوده و به شهروندان اطمینان خاطر داده می‌شود به کلیه شکایات وگزارشات مردمی در اسرع وقت رسیدگی و اعلام نتیجه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده