تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۲۶
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۲۰۵۰۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری:

انجام چهار هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی ویژه کرونا از اصناف

‌می‌متالز - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تعداد بازررسی‌ها در روز‌های اخیر را چهار هزار و ۶۰۰ مورد اعلام کرد و گفت: اصناف و بازاریان در اجرای محدودیت‌های جدید ناشی از شیوع کرونا همکاری مطلوبی دارند.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا قائدامینی از انجام چهار هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی ویژه کرونا از اصناف در چعارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: اصناف و بازاریان در اجرای محدودیت‌های جدید ناشی از شیوع کرونا همکاری مطلوبی دارند و با اجرای محدودیت‌های مشاغل ۲، سه و چهار همراهی خوبی از خود نشان دادند و تنها موارد معدودی اخطار گرفتند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: با تصمیم ستاد استانی کرونا مبنی بر اعمال محدودیت‌های مناطق قرمز شیوع کرونا، از روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین نظارت‌ها بر بازار و اصناف تشدید شد.

وی از انجام بیش از چهار هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی طی روز‌های اخیر از بازار استان خبر داد و گفت: در این بازرسی‌ها، ۸۰ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کردند تشکیل و ۴۵ مورد نیز اخطار پلمپ صادر شد.

قائدامینی با بیان اینکه نظارت بر بازار در۲ نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌گیرد، تصریح کرد: گشت‌های مشترک با حضور کارشناسان شبکه بهداشت، بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف، همیاران قرارگاه ۱۷ ربیع و اماکن نیروی انتظامی انجام می‌گیرد.

پلمپ ۲ هفته‌ای در انتظار اصناف متخلف

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیاری از اصناف استان در رعایت محدودیت‌ها همراهی مطلوبی دارند، افزود: اصنافی که محدودیت‌ها را رعایت نکنند به مدت ۲ هفته پلمپ می‌شوند.

قائدامینی در ادامه از نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی ویژه ماه مبارک رمضان و تداوم گشت‌های مشترک سازمان با تعزیرات حکومتی، بازرسان صمت و قرارگاه ۱۷ ربیع، خبر داد و گفت: این نظارت‌ها از هفته گذشته در استان آغاز شد و بر نحوه عرضه کالا‌هایی نظیر برنج، روغن، گوشت، شکر و شیرینی و سبزی انجام می‌گیرد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت (شاتا)

عناوین برگزیده