تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۰۲
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۲۰۶۴۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ماموریت دادستان برای رسیدگی به پرونده کالا‌های تملیکی خراسان جنوبی

‌می‌متالز - مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان جنوبی از تشکیل جلسه پیگیری پرونده‌های رسوبی و سنواتی و دستور رئیس دادگستری به دادستان برای رسیدگی به پرونده کالا‌های تملیکی استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، محمدحسین شیخ زاده رئیس اداره اموال تملیکی خراسان جنوبی از تشکیل جلسه پیگیری پرونده‌های رسوبی و سنواتی با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی، مدیرکل بازرسی استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و رئیس پلیس امنیت اقتصادی این استان در محل انبار‌های این مدیریت خبر داد.

شیخ زاده گفت: در این جلسه لیست پرونده‌های فاقد رأی و بلاتکلیف در اختیار اعضاء حاضر در جلسه قرار گرفت و مقرر گردید اداره کل تعزیرات حکومتی نسبت به ارسال آراء پرونده‌هایی که تاکنون رأی آن‌ها به اداره اموال تملیکی ارسال نشده با قید فوریت اقدام و در جهت صدور آراء سایر پرونده‌ها نیز تسریع شود.

وی ادامه داد: همچنین رئیس کل دادگستری استان به دادستان دستور پیگیری پرونده‌هایی که به دادسرا‌های سطح استان ارسال شده را ارائه و مقرر شده است با قید فوریت مراتب پیگیری از طریق دادستان‌های سطح استان انجام و نتیجه را به این اداره ارسال کنند.

در پایان مسئولان استانی از انبار‌های اداره اموال تملیکی استان خراسان جنوبی بازدید کرده و از نزدیک در جریان وضعیت کالا‌ها و سرنوشت پرونده‌های رسوبی و سنواتی قرار گرفتند.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران شادا

عناوین برگزیده