تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۰۸
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۲۰۶۸۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پلمپ ۶۲ واحد صنفی در هفته منتهی به پایان فروردین ۱۴۰۰ در گلستان

‌می‌متالز - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: از ابتدای هفته گذشته تا روز جمعه ۶۲ واحدصنفی در استان گلستان پلمپ شده اند.

به گزارش می‌متالز، علی اصغر اصغری با اعلام این خبر افزود: این واحد‌های صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه‌ها و دستورالمعل‌های بهداشتی مقابله با شیوع و یروس کرونا تعطیل شده اند.
وی با اشاره به اینکه در طی این مدت به بیش از ۱۸۶۴ واحد صنفی تذکر داده شده است از تشکیل ۳۲ پرونده تخلف در طی این بازه زمانی خبر داد.
معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد: بازرسان این سازمان در هفته گذشته بیش از ۶۵۸ واحد خبازی در سراسر استان را بازدید و بر نحوه عملکرد آن‌ها بازرسی داشته اند.
اصغری با تاکید مجدد در خصوص تعطیلی کلیه مشاغل به جز گروه یک در شهر‌های با رنگ بندی قرمز اعلام داشت: اکثر متصدیان واحد‌های صنفی در طی این مدت و علیرغم فشار‌های اقتصادی که به آن‌ها از ناحیه تعطیلی واحد‌های کسب و کارشان بوجود آمده همکاری خوبی داشته و همواره در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار خوب عمل کرده اند.
وی در پایان از عموم شهروندان گلستانی تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و ... مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده