تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۲۰
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۲۰۷۲۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت استان تهران خبر داد:

صدور ۵۳۰ پروانه بهره برداری با اشتغال بیش از ۱۳ هزار نفر در سال ۹۹

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران با ابراز امیدواری نسبت به اجرایی شدن ۵۳۱ طرح در سال جاری، از صدور ۵۳۰ پروانه بهره‌برداری با اشتغال بیش از ۱۳ هزار نفر در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش می‌متالز، یداله صادقی در خصوص پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده در سال گذشته گفت: درسال ۱۳۹۹ تعداد ۳۷۷ فقره پروانه بهره برداری ناشی از توسعه با ظرفیت اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر و همچنین ۱۵۳ فقره پروانه بهره برداری ایجادی با اشتغال بیش از سه هزار نفر در استان تهران صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران در ادامه افزود: دراین بازه زمانی تعداد ۵۵ مجوز طرح توسعه نیز صادرشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشته است.

صادقی با اشاره به محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها و نوسانات ارزی و اثرات ناشی از آن‌ها بر اقتصاد کشور، تصریح کرد: علیرغم مشکلاتی که در حوزه تولید و سرمایه گذاری وجود داشته، بویژه تحریم‌ها و نوسات ارزی، شاهد رشد تعداد پروانه‌ها و مجوز‌های بخش تولید و صنعت هستیم.

وی با اشاره به رشد ۸۹ درصدی در صدور جواز‌های تاسیس گفت: درسال ۹۹ تعداد ۲ هزار جواز تاسیس با پیش بینی اشتغال ۷۶ هزار نفر صادر شد که به نسبت مدت مشابه ۸۹ درصد رشد داشته است.

صادقی در پایان خاطر نشان کرد: تعداد طرح‌های در دست اجرای استان تهران ۵۳۱ طرح با پیش بینی سرمایه گذاری بالغ بر ۶۶ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۱ هزار و ششصد نفر می‌باشد که امیدواریم با تدابیر صورت گرفته شاهد افتتاح و بهره بردرای این طرح‌ها درسال جاری باشیم.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده