تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۰۸
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۲۰۷۳۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در فروردین ماه؛

ارزش بازار "وساپا" افزایش یافت

‌می‌متالز - ارزش بازار گروه سرمایه گذاری سایپا در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، با افزایش ۲ هزار و ۴۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال به ۷۶ هزار و ۳۶۹ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال رسید.

به گزارش می‌متالز، گروه سرمایه گذاری سایپا با سرمایه ۱۰ هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه سرمایه گذاری سایپا با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۴ هزار و ۲۷۴ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۷۴ هزار و ۳۲۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۵۳۲ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال به ۱۴ هزار و ۸۰۷ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال رسید. ارزش گروه سرمایه گذاری سایپا نیز با افزایش ۲ هزار و ۶۶۲ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال معادل ۱۷ هزار و ۹۹۴ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال محاسبه شد.

"وساپا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۸ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال به مبلغ ۱۲۰ میلیارد و ۲۰۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۹۱ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال سود کسب کرد.
گروه سرمایه گذاری سایپا طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۶۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

عناوین برگزیده