تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۲۳
بازدید: ۳۱۶
کد خبر: ۲۰۷۳۴۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

یادداشت ویژه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری پیرامون عملکرد موفق شرکت صبا فولاد خلیج فارس

‌می‌متالز - اکبر افتخاری:ظرفیت تولید صبا فولاد به شکل چشم گیری بالا رفت و با شش برابر شدن سودآوری بالاترین بازدهی را در صندوق بازنشستگی از آن خود نمود.

به گزارش می‌متالز، اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری طی یادداشتی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر نمود، توضیحات مفصلی پیرامون اقدامات صورت گرفته در این صندوق و سودآوری شرکت‌های تابعه صندوق مطرح کرده و در انتهای مطلب به طور مستقیم به عملکرد شرکت صبا فولاد خلیج فارس و تغییر و تحولات رخ داده در آن اشاره نموده است.

اکبر افتخاری درادامه این مطلب که به همراه تصویری از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس منتشر کرده است، پیرامون عملکرد این شرکت نوشته است: تصویربالا نمایی از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس را نشان می‌دهد. این واحد صنعتی که در سال نودوشش به بهربرداری رسید، با وجود ظرفیت‌های ویژه در کشور و شاید در جنوب غری آسیا تنها با سی و پنج درصد ظرفیت اسمی خود فعالیت می‌کرد، اما پارسال با اقدام‌های متعددی که برای افزایش بهره وری آن صورت گرفت، ظرفیت تولیدی اش به شکل چشمگیری بالا رفت و با شش برابر شدن سودآوری بالاترین بازدهی را میان شرکت‌های تابعه صندون بازنشستگی کشور به نام خود ثبت کرد.

یادداشت ویژه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری پیرامون عملکرد موفق شرکت صبا فولاد خلیج فارس

منبع: می‌متالز

عناوین برگزیده