تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۲
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۲۰۷۹۶۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام مدیرعامل شرکت گل گهر به مناسبت روز کارگر و هفته بسیج کارگری

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت گل گهر به مناسبت روز کارگر و هفته بسیج کاری تبریک گفت.

به نام خدا

چرخ‌های صنعت و تولید کشور با دستان پر توان کارگران جامعه است که به گردش در می‌آید و با همت جامعه شریف و زحمتکش کارگری است که در عرصه‌های خودکفایی، همواره سربلندیم و حرفی برای گفتن داریم.

کارگران، متعهدترین و زحمتکش‌ترین قشر جامعه هستند که همواره با تلاش بسیار، نام ایران عزیز را فراتر از مرز‌های میهن، پر آوازه کرده‌اند.

اهمیت حفظ مقام و جایگاه کارگر در ایران اسلامی تا آنجاست که امام خمینی (ره) می‌فرمایند: "حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است. " از این رو در سالی که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری به نام "تولید؛ پشتیبانی ها؛ مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده است، بایستی موانع تولید را به ویژه در شرکت‌های منطقه گل گهر مرتفع نمود تا تلاش کارگران با پشتیبانی کارفرما به بار بنشیند و دستان پر مهر و زحمتکش آن‌ها را به گرمای قدرشناسی فشرد که هر چه در ارتقاء صنعت و معدن کشور داریم از همین دستان پر سخاوت است.

اینجانب آغاز هفته بسیج کارگری، هفته کار و کارگر و فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر را به تمامی پرسنل و کارگران زحمتکش منطقه بزرگ معدنی و صنعتی گل‌گهر تبریک عرض می‌نمایم و برای این سرمایه‌های عظیم و این تلاشگران عرصه شکوفایی ملی از خداوند رحمان دستانی پر توان‌تر آرزومندم.

زحمات کارگران خدوم را ارج نهاده و بر این باور هستیم که خانواده بزرگ گل‌گهر با زحمات و تلاش ارزنده این عزیزان توانسته است به قله‌های افتخار و شکوفایی اقتصادی دست پیدا کند.

ایمان عتیقی

مدیرعامل و عضو هیات مدیره

شرکت صنعتی و معدنی گل گهر

عناوین برگزیده