تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۵۶
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۲۰۹۳۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اجرای دستورالعمل صدور گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه در استان بوشهر

‌می‌متالز - معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای ابلاغ دستورالعمل صدور گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش می‌متالز، حسن بحرینی با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: بهره برداری بهینه از ظرفیت‌های خالی واحد‌های تولیدی موجود در کشور و استان و همچنین افزایشِ بهره وری سرمایه، از جمله اهداف مهم دستورالعمل صدور گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه می‌باشد که توسط وزیرمحترم صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده است.
بحرینی افزود: این دستورالعمل بمنظور ایجاد وحدت رویه در صدور گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه برای اشخاص حقوقی با تأکید بر الکترونیکی بودن فرآیندها، به‌کارگیری شناسه کسب و کار و یکپارچه‌سازی اطلاعات مجوز‌ها تدوین شده است.
وی اضافه کرد: ایجاد وحدت رویه در نحوه صدور گواهی فعالیت واحد‌های تولید بدون کارخانه و زمینه سازی برای بهبود فضای کسب و کار، تسهیل، تسریع و شفاف‌سازی کلیه امور مرتبط با صدور گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه از دیگراهداف این دستورالعمل می‌باشد.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: تولید بدون کارخانه، توانمندی مهندسی- بازرگانی برای تولید برون‌سپاری شده با استفاده از ظرفیت واحد‌های تولیدی موجود توسط اشخاص حقوقی که نسبت به طراحی محصول، بازاریابی و عرضه محصولات با نشان تجاری (برند) خاص اقدام می‌نمایند تدوین و تعریف شده است.
معاون امورصنایع و معادن سازمان صمت استان اعلام کرد: تمام فرایند صدور این مجوز در سامانه بهین‌یاب به نشانی www.behinyab.ir انجام می‌گیرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده