تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۳۹
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۲۱۰۳۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ورود وزیر صمت به شهرستان دماوند/ استقبال از رزم حسینی توسط مسوولان شهرستانی و نماینده مجلس

‌می‌متالز - وزیر صمت در ادامه سفر‌های کاری خود، امروز شنبه به شهرستان دماوند سفر کرد و در بدو ورود به این شهرستان، مورد استقبال مسوولان شهرستان دماوند و نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های دماوند ۲ (ناحیه صنعتی آئینه ورزان) و فیروزکوه میزبان وزیر صمت خواهند بود.

علیرضا رزم حسینی و هیات همراه از چند طرح صنعتی در شهرستان‌های دماوند و فیروز کوه امروز ۲۵ اردیبهشت۱۴۰۰ بازدید می‌نمایند.

در برنامه‌های وزیر صمت، بازدید از واحد‌های مستقر در شهرک صنعتی دماوند ۲ (ناحیه صنعتی آئینه ورزان)، کلنگ زنی پست برق شهرک صنعتی دماوند ۲، بازدید از واحد‌های صنعتی رادین صنعت رایان واقع در شهرک صنعتی دماوند ۲ و تکاب اتصال واقع در ناحیه صنعتی آئینه ورزان خواهد بود.

وی در ادامه این سفر یک روزه، واحد‌های آمادپلیمر، الیک پارت، گروه صنعتی متال و یک تولید کننده مصنوعات پلاستیکی در شهرک صنعتی فیروزکوه را مورد بازدید قرار خواهد داد.

وزیر صمت قرار است در حاشیه سفر خود به شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، نشست کوتاهی نیز با برخی از صنعتگران و مدیران واحد‌های صنعتی داشته باشد.

جمعی از مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، فرماندار و امام جمعه دماوند، نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی و مسوولان شهرستانی در این برنامه‌ها وزیر صمت را همراهی خواهند کرد.

رزم‌حسینی همانند دیگر سفر‌های قبلی خود در چارچوب جلساتی که برگزار خواهد کرد تصمیمات مقتضی لازم را خارج از بروکراسی اداری برای رسیدگی به موضوعات مرتبط در همان جلسه اتخاذ خواهد کرد و مواردی که نیاز به پیگیری در مرکز را دارند، برای رسیدگی تا حصول نتیجه نهایی جمع بندی خواهند شد.

وی همچنین در جریان بازدید‌هایی که از واحد‌های تولیدی خواهد داشت از نزدیک در جریان مهم‌ترین موضوعات مرتبط با حوزه تولید قرار خواهد گرفت و در خصوص موضوعات مرتبط با تامین مواد اولیه و فرایند‌های تولید تصمیمات و راهکار‌های لازم را اتخاذ خواهد کرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده