تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۵۹
بازدید: ۵۶۳
کد خبر: ۲۱۰۳۴۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

مجید ضیائی مدیرعامل مس شهید باهنر به همراه مدیرعامل صنایع ملی مس ایران، معاون معدنی وزارت صمت و رئیس انجمن مس، سخنرانان نخستین کنفرانس آنلاین مس

‌می‌متالز - نخستین کنفرانس آنلاین مس با موضوع فرصت‌های پنهان سرمایه‌گذاری در صنعت مس با نگاهی به بازار و معدن، با مشارکت و همکاری ایمیدرو، شرکت ملی صنایع مس ایران و انجمن مس ایران روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، در این کنفرانس صاحب‌نظران حوزه معادن و صنایع مس به بحث و تبادل نظر می‌پردازند و تنی چند از  مدیران و فعالان این صنعت نیز سخنرانی خواهند کرد و کارشناسان این صنایع می‌توانند به صورت آنلاین در این سمینار شرکت و تبادل اطلاعات کنند.

بر اساس این گزارش، اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس، اسدالله کشاورز معاون معدن و صنایع معدنی وزارت صمت، بهرام شکوری رئیس انجمن مس ایران از دیگر سخنرانان این کنفرانس هستند.

بر پایه این گزارش، توسعه پایدار و حذف موانع پیش روی صنعت، بررسی وضعیت سرمایه‌گذاری در صنایع پایین دستی و بالادستی مس، بررسی آینده بازار مس و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و اکتشاف و فعال سازی معادن غیرفعال مس، محور‌های این همایش آنلاین را تشکیل می‌دهند.

عناوین برگزیده