تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۳۰
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۲۱۰۷۳۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌ عمومی‌ تاکید کرد

لزوم استفاده از ابزار‌های نوین ارتباطی در حوزه روابط عمومی

‌می‌متالز - به مناسبت هفته روابط‌ عمومی، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی در جلسه مسوولان روابط عمومی‌های میدکو حضور یافت و بر لزوم استفاده از ابزار‌های نوین در حوزه روابط‌عمومی‌تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، در این مراسم فیلیپ بورمانز (Philippe Borremans) با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم خواستار ارتباط بیشتر با شرکت میدکو شد.

رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی ضمن اینکه خواستار ارتباط بیشتر با شرکت میدکو شد، به سه حوزه تغییرات و تکنولوژی در حوزه روابط عمومی (PR)، تاثیر تکنولوژی در حوزه روابط عمومی (PR) و بعد بین‌المللی روابط عمومی اشاره کرد و افزود: تمامی فعالان این حوزه درک مشترکی از مفاهیم روابط عمومی دارند و در اقصی‌نقاط جهان می‌توانند با زبان مشترک روابط‌عمومی با هم گفتگو کنند.

مشاور ارتباطات سازمان بهداشت جهانی، فعالیت در حوزه روابط عمومی را فعالیتی حرفه‌ای دانست که وظیفه فرهنگ‌سازی را بر عهده دارد، فرهنگ‌سازی که فارغ از زمینه‌های سیاسی، فرهنگی و مذهبی متفاوت افراد باید باشد.

برومانز با تاکید بر استفاده از ابزار‌های نوین ارتباطی در حوزه روابط عمومی، توجه به کاربرد هوش مصنوعی را به عنوان ابزاری ارزان و فراگیر پیشنهاد داد.

وی به همکاری، تعامل و همفکری روابط عمومی‌های جهان در موضوع کنترل بیماری کرونا تاکید داشت.

همچنین مدیرعامل هلدینگ میدکو نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت و بر موضوع مخاطب‌شناسی و تهیه محتوا بر اساس مخاطب تاکید کرد. علی‌اصغر پورمند در مورد همه‌گیری بیماری کرونا افزود: روابط عمومی‌های جهان باید بتوانند به فهم مشترک مردم دنیا و ایجاد رفتار مناسب مردم کمک کنند.

نایب رئیس هیات مدیره میدکو تصریح کرد: قبل از ورود به مباحث تکنولوژی باید به درک موضوعات مورد توجه و شناخت مخاطب پرداخته شود و سپس ابزار تکنولوژیکی موردنیاز استفاده شود.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده همکاری‌های بیشتری بین میدکو و انجمن بین‌المللی روابط عمومی انجام شود.

منبع: دنیای اقتصاد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده