تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۳۴۶
کد خبر: ۲۱۱۱۸۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

اخلال ذی‌نفعان زنجیره فولاد با هدف افزایش قیمت

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس گفت: متأسفانه تولیدکنندگان هرازگاهی به مجلس و دولت فشار می‌آورند تا شاهد افزایش قیمت فولاد باشند که البته این فشار‌ها خود را در قالب اخلال در برخی از زنجیره‌ها، اعم از زنجیره فولاد نشان می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الله فیروزی با اشاره به طرح تکمیل زنجیره فولاد در مجلس اظهار داشت: کار کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس پیرو بررسی طرح تکمیل زنجیره فولاد تمام شده است و در حال حاضر این طرح در اختیار هیئت رئیسه مجلس قرار دارد.

وی با بیان اینکه طرح تکمیل زنجیره فولاد در حال حاضر در نوبت صحن علنی مجلس قرار دارد، بیان داشت: به اعتقاد بنده این طرح جوابگوی مشکلات فراوان در زمینه فولاد و نقل و انتقالات این محصول صنعتی است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: متأسفانه تولیدکنندگان هرازگاهی به مجلس و دولت فشار می‌آورند تا شاهد افزایش قیمت فولاد باشند که البته این فشار‌ها خود را در قالب اخلال در برخی از زنجیره‌ها نشان می‌دهد، با این حال در بسیاری از اوقات هم این تولیدکنندگان نیستند که دست به این اقدامات می‌زنند و این بار دست ذی‌نفعان زنجیره فولاد در کار است.

وی تاکید کرد: احساس می‌کنم در زمینه سیمان و فولاد خود تولیدکنندگان هم بهره‌ای از اخلال موجود در بازار نبرند و ذینفعان از این مسئله سوء استفاده کردند.

سخنگوی کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً هرگونه اخلال در بازار سیمان و فولاد باعث ضرر و زیان مردم خواهد شد که مجلس این اجازه را نخواهد داد

منبع: خبرگزاری میزان

عناوین برگزیده