تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۴۰
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۲۱۱۲۹۹
سرویس خبر : اجتماعی

اختصاص۱۰ میلیارد ریال برای خرید تبلت دانش‌آموزان نیازمند در ورزقان

‌می‌متالز - فرماندار ورزقان گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران ۱۰ میلیارد ریال جهت خرید تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند شهرستان اختصاص داد.

به گزارش می‌متالز، محمدباقر خانی با بیان اینکه این مبلغ به حساب مشارکت‌های اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی واریز شده است، اظهار کرد: هماهنگی لازم با اداره کل آموزش و پرورش استان برای اختصاص این مبلغ جهت خرید تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند مناطق ورزقان و خاروانا انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا مانع از برای برگزاری کلاس‌های آموزش حضوری در یک سال گذشته شده است، افزود: با توجه به شرایط موجود احتمال ارائه آموزش در سال تحصیلی آینده نیز به‌صورت غیر حضوری وجود دارد لذا در این راستا با پیگیری و مکاتبات لازم، مشارکت شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون را برای خرید تبلت اخذ کرده‌ایم.

فرماندار ورزقان، شرکت مس را یکی از شرکت‌های پیشگام در ایفای تعهدات اجتماعی دانست و از اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل این شرکت و مدیر مجتمع مس سونگون ورزقان به جهت همراهی در اجرای پروژه‌های زیربنایی شهرستان قدردانی کرد.

خانی، ضعف پوشش اینترنت تلفن ثابت و همراه شهرستان را از دیگر مشکلات پیش روی ارائه آموزش مجازی در شهرستان اعلام کرد و گفت: در یک سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۲۷ سایت همراه شهرستان در اولویت ارتقاء تجهیزات به نسل سه و چهار اینترنت قرار گرفته‌اند که تعداد قابل توجهی از این پروژه تحقق یافته است.

وی، احداث ۱۹ سایت بی تی اس جدید در شهرستان را از دیگر پروژه‌های در دست اجرای اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی برای رفع مشکل پوشش تلفن و اینترنت همراه برشمرد و خاطرنشان کرد: تعداد قابل‌توجهی از سایت‌های جدید احداث و راه‌اندازی شده است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) آذربایجان شرقی

عناوین برگزیده