تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۴۵
بازدید: ۳۲۳
کد خبر: ۲۱۲۳۲۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

کسب بهترین عملکرد کیفی محصولات «شرکت فولاد مبارکه» از تاریخ راه اندازی

‌می‌متالز - مدیر واحد کنترل کیفی شرکت فولاد مبارکه گفت: بازده کیفی شرکت فولاد مبارکه در اردیبهشت ماه به ۹۱ درصد رسید که این عدد برای شرکت رکورد محسوب می‌شود.

به گزارش می‌متالز، علیرضا کی یگانه اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری، همزمان با رشد چشمگیر تولید شرکت بالاترین بازده کیفی محصولات شرکت در نواحی فولاد سازی، نورد گرم، نورد سرد و فولاد سبا به دست آمد که منجر به کسب رکورد ۹۱% در کل شرکت و بهبود ۲% نسبت به سال قبل شد که در شرکت فولاد مبارکه رکورد محسوب می‌شود.

وی افزود: رکورد بازده کیفی شرکت فولاد مبارکه از آنجا مهم است که تمام نواحی تولیدی بالاترین عملکرد کیفی خود را در این ماه با توجه به حجم و ظرفیت تولید محصولات کیفی به دست آوردند.

مدیر واحد کنترل کیفی شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری، بازده کیفی واحد فولاد سازی ۹۵.۳ %، نورد گرم ۹۹.۴%، نورد سرد ۹۶% و فولاد سبا ۹۸.۴% شد که کسب این رکورد در کنار افزایش تولید کمی، منجر به سود آوری شرکت، رضایتمندی مشتریان و به دنبال آن کاهش ضایعات خواهد بود.

وی در پایان از تمام مدیران نواحی تولیدی و کارکنان کنترل کیفی که درکنار پرسنل نواحی تولیدی در ردیابی و اعلام به موقع عیوب و مشکلات خطوط اهتمام کردند، تشکر و قدردانی کرد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده