تاریخ: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۴۸
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۲۱۲۳۲۵
سرویس خبر : متالورژی و مواد

پیام تسلیت استاندار و رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری درپی جان باختن دو کارگر معدن نیلچیان

‌می‌متالز - استاندار و رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری در پیام‌های جداگانه‌ای جان باختن دو تن از کارگران شاغل معدن شهید نیلچیان را در پی وقوع حادثه ریزش، تسلیت گفتند.

به گزارش می‌متالز، متن پیام تسلیت اقبال عباسی استاندار و رئیس شورای معادن چهارمحال و بختیاری بدین شرح است:

کارگران پر تلاش این مرز و بوم همواره با تلاش شبانه‌روزی در عرصه کار و تولید در حال فعالیت هستند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، کارگران جزو طبقه زحمت کش در جامعه محسوب می‌شوند و بار سنگینی در عرصه تولید بر دوش این عزیزان است.

خبر جان باختن کارگران معدن خاک نسوز شهید نیلچیان بسیار ناگوار و دردناک بود، امید می‌رود از این پس با رعایت کامل ضوابط ایمنی و حمایتی از این قشر، دیگر شاهد این حوادث تلخ و هولناک نباشیم.

اینجانب ضایعه جان باختن ۲ تن از معدنکاران اهل چهارمحال و بختیاری را به تمامی مردم شریف استان و به ویژه خانواده داغدار این عزیزان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر جزیل آرزومندم.

همچنین متن پیام تسلیت سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

خبرجان باختن دوتن از کارگران زحمت کش و فداکار معدن خاک نسوز شهید نیلچیان، موجب تأسف و تألم بسیار گردید.

درگذشت کسانی که در خط مقدم توسعه اقتصادی کشور مجاهدانه تلاش می‌نمایند برای ملت ایران و مردم شریف چهارمحال و بختیاری اندوه بزرگ و ضایعه اسفناکی است.

خانواده صمت چهارمحال و بختیاری، فقدان این قهرمانان درگذشته را به خانواده‌های محترم و جامعه بزرگ کارگران و معدن کاران استان تسلیت عرض نموده و رحمت واسعه الهی برای مرحومان و شفای عاجل مجروحان و حادثه دیدگان را مسئلت می‌نماید.

ضروری است ابعاد این حادثه دلخراش با دقت و بصورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد تا از تکرار حوادث مشابه جلوگیری شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده