تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۱۹
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۲۱۲۵۱۱
سرویس خبر : اجتماعی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی:

آلومینا جاجرم ۵۰۰ بسته معیشتی به زلزله زدگان اهدا کرد

‌می‌متالز - مجید الهی راد از پیوستن شرکت آلومینای جاجرم به رزمایش ایران همدل خبر داد گفت: این کارخانه با تهیه بسته‌های معیشتی به کمک مددجویان آسیب دیده از زلزله آمد.

به گزارش می‌متالز، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی اظهار داشت: در ادامه کمک‌های مومنانه شرکت آلومینای جاجرم در یک اقدام جهادی با تهیه ۵۰۰ بسته معیشتی به کمک مددجویان زلزله زده آمدند.

وی ارزش هر سبد معیشتی را ۴ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این سبد‌های معیشتی بین مددجویان آسیب دیده از زلزله گرمه و جاجرم توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی مجموعه مبلغ هزینه شده برای این بسته‌ها را ۲ میلیارد ریال عنوان کرد و یاد آور شد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن سرخ کردنی، روغن خوراکی، سویا، ماکارونی، قند و خرما است.

الهی راد خاطرنشان کرد: از مجموع بسته‌های اهدایی ۲۰۰ بسته تهیه شده بین مددجویان شهرستان گرمه و ۳٠٠ بسته نیز بین مددجویان شهرستان جاجرم توزیع می‌شود.

وی در ادامه از کارکنان دستگاه‌های اجرایی و مردم نوعدوست استان برای همدردی و کمک به زلزله زدگان شهرستان‌های گرمه و جاجرم دعوت به همکاری کرد.

وی گفت: به دنبال وقوع حادثه زمین‌لرزه گرمه و جاجرم متاسفانه تعداد زیادی از مددجویان نیازمند مایحتاج اولیه زندگی هستند که خواهشمند است به منظور دستگیری از این عزیزان از طریق کد اسان پرداخت #۰۵۸*۸۸۷۷* و یا اهدای کمک‌های خود به مراکز نیکوکاری سطح استان اقدام کنند.

منبع: عصر اترک

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده