تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۱۱
بازدید: ۲۷۴
کد خبر: ۲۱۲۵۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دو انتصاب جدید در بانک صنعت و معدن

‌می‌متالز - امید کاملی به سمت سرپرست مدیریت رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) و لیلا میلانلو به سمت سرپرست مدیریت مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم بانک صنعت و معدن منصوب شدند.

به گزارش می‌متالز، دکتر خورسندیان در این جلسه معارفه ضمن تقدیر از زحمات همه کارکنان این بخش از بانک اظهار داشت: به لحاظ تعدد ذینفعان و گستردگی آثار و تبعات فعالیت‌های بانک‌ها به عنوان ارائه‌دهنده خدمات متعدد مالی، موضوع مبارزه با پولشویی و تطبیق در بانک‌ها از اهمیتی دوچندان برخوردار است و به دلیل استقرار حاکمیت شرکتی و احیای نقش واحد تطبیق، این الزام وجود داشت که بخش‌های تطبیق و مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم در بانک تفکیک و تقویت شوند.

وی بیان داشت: انتظارات و توقعاتی که از سوی سازمان‌های ذیربط همچون وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و نهاد‌های ناظر و مستقل در مورد رصد تمامی عملیات و فعالیت‌های بانکی و جلوگیری از پولشویی وجود دارد، وظیفه سنگینی بر دوش همکاران این مدیریت‌ها قرار می‌دهد که باید با نکته سنجی و تکیه بر مهارت و دانش خود اهتمام ویژه‌ای بر تدوین و تطبیق استانداردها، قوانین و دستورالعمل‌ها و نظارت دقیق بر رعایت آن‌ها و کشف و جلوگیری از تخلفات و جرایم داشته باشند.

گفتنی است، در پایان این مراسم با تقدیم دو حکم از سوی دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن، امید کاملی به سمت سرپرست مدیریت رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) و لیلا میلانلو به سمت سرپرست مدیریت مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم این بانک منصوب شدند.

در بخشی از احکام یاد شده آمده است: "در راستای اصلاح ساختار سازمانی و به منظور هماهنگی با سیاست‌های دولت تدبیر و امید و قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده به موجب این حکم به این سمت منصوب می‌شوید؛ امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام مأموریت‌ها و وظایف محوله موفق و مؤید باشید. "

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده