تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۸:۱۱
بازدید: ۲۶۱
کد خبر: ۲۱۲۶۹۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل فولاد سنگان:

مانع زدایی از ازدواج و تحصیل دانش آموزان شهرستان خواف توسط فولاد سنگان

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت سنگان از مانع زدایی در امر ازدواج و تحصیل دانش آموزان خواف توسط این شرکت در راستای مسوولیت اجتماعی و تحقق شعار سال خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علی امرایی اظهار کرد: فولاد سنگان با حمایت شرکت فولاد مبارکه در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی در نوار مرزی شهرستان خواف و در تحقق سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب در حوزه جمعیت و رفع موانع ازدواج اقدام کرده است.

وی افزود: برگزاری مراسم تهیه ۱۱۰ جهیزیه برای افراد در آستانه ازدواج که تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند از اقدامات مهم این شرکت در جهت ایفای مسوولیت‌های اجتماعی است.

مدیرعامل فولاد سنگان تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تدریس مجازی به دانش آموزان شرکت فولادسنگان اقدام به تهیه ۵۱۰ تبلت با هدف مانع زدایی آموزشی کرد و در اختیار دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) قرار داد.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه و در راس آن مدیریت این شرکت همواره از هرگونه اقدام در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی در شهرستان خواف حمایت کرده اند و امیدواریم اقدامات این شرکت باعث ترغیب به امر مقدس ازدواج و تسهیل آموزش و پرورش دانش آموزان شود.

گفتنی است شرکت فولاد سنگان با سرمایه گذاری شرکت فولادمبارکه در منطقه کم برخوردار مرز شمال کشور با هدف توسعه متوازن ایجاد شده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده