تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۳
بازدید: ۲۸۸
کد خبر: ۲۱۲۷۲۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران:

شتاب گیری طرح تحول دیجیتال در شرکت فولاد مبارکه با توسعه شبکه پنجم ارتباطی

‌می‌متالز - رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران امضای تفاهم نامه ایجاد شبکه ۵G فی مابین شرکت فولادمبارکه با ایرانسل را به فال نیک گرفت و گفت: بهره وری یکی از موضوع‌های مهم شرکت‌های بزرگی نظیر فولاد مبارکه است و استفاده از این تکنولوژی طرح تحول دیجیتال را در این شرکت شتاب می‌بخشد.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا صالحی درخصوص امضای تفاهم نامه ایجاد شبکه ۵G فی مابین شرکت فولاد مبارکه و ایرانسل با هدف هوشمندسازی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: آینده صنعت و تحول دیجیتال به اینترنت اشیا و استفاده از ظرفیت اینترنت بیش از امروز است.

وی افزود: چنانچه بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی به این دانش مجهز شوند و با استفاده از این ظرفیت بهره وری تولید را افزایش دهند می‌توانند در بازار رقابتی داخلی و خارجی پیروز باشند.

رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران تصریح کرد: بهره وری یکی از موضوع‌های مهم در شرکت‌های بزرگی نظیر فولاد مبارکه است و استفاده از تکنولوژی به کاهش هزینه و افزایش راندمان منجر می‌شود و این تفاهم نامه طرح تحول دیجیتال را در این شرکت شتاب می‌بخشد.

وی امضای تفاهم نامه بین ایرانسل و شرکت فولاد مبارکه را به فال نیک گرفت و توضیح داد: با بهره گیری از شبکه ارتباطی نسل پنجم و اینترنت اشیا این امکان فراهم می‌شود که در آینده نزدیک شرکت فولاد مبارکه گام‌های بزرگی را در مدیریت این واحد صنعتی و مجموعه‌های وابسته بردارد.

صالحی گفت: شبکه فروش و زنجیره تامین کالا در شرکت فولاد مبارکه و صنایع بزرگ یکی از مهمترین بخش‌هایی است که با توسعه شبکه ارتباطی نسل پنجم و طرح تحول دیجیتال می‌تواند بیش از پیش به افزایش راندمان در تولیدات کمی و کیفی محصولات منتج شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده