تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۹
بازدید: ۳۲۴
کد خبر: ۲۱۲۷۲۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

فولاد مبارکه نماد عینی مسوولیت‌های اجتماعی است

‌می‌متالز - مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می‌گوید: فولاد مبارکه اصفهان نماد عینی انجام مسوولیت‌های اجتماعی است و اکنون مهندس عظیمیان همت کرده‌اند تا بتوانند با کمک اداره کل ورزش و جوانان قسمت‌های دیگر این دهکده را کامل کنند.

به گزارش می‌متالز، محمد رضا ساکت در آیین رونمایی از سردیس مرحوم محمود یاوری و مرحوم محمود حریری در ورزشگاه نقش‌جهان اظهار کرد: امروز در تقویم به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نام گرفته است و به همین مناسبت تصمیم به تجلیل و بزرگداشت دو تن از چهره‌های شاخص سپاهان و شاهین؛ محمود حریری و محمود یاوری گرفتیم.

وی افزود: در همین راستا سردیس هر دو پیشکسوت که شاگردان زیادی را در جامعه فوتبال پرورش دادند، در ورزشگاه نقش جهان نصب و برای همیشه به یادگار قرار داده شد.

ساکت در ادامه عنوان کرد: استاندارد‌ها توسط بزرگ‌مردان شرکت فولاد مبارکه و مدیران محترم سال‌های گذشته باشگاه فولادمبارکه، مدیران و معاونین این مجموعه به خدمت ورزش ملی و بین المللی کشور در آمده، اما افتخار ویژه‌ای بر سینه ورزشگاه نقش‌جهان میدرخشد و آن تندیس مرد بزرگ بین‌المللی انقلاب اسلامی، بزرگ مرد مبارزه با تروریسم، قهرمان انقلاب بین المللی اسلامی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است که همچون نگینی در نقش جهان برای همیشه به امانت نهاده شده و پیام برادری، تلاش، غیرت و همت را به ورزشکاران شایسته ما می‌دهد.

وی ادامه داد: بسیار خرسندم که به نمایندگی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همچنین از طرف برادر عزیزم جناب آقای مهندس عظیمیان مدیر عامل متعهد و پرتلاش شرکت فولادمبارکه که نقش اساسی را ایشان و دیگر مدیران عامل شرکت فولاد مبارکه در تکمیل این پروژه داشتند و اکنون نیز همت کرده‌اند تا بتوانند با کمک اداره کل ورزش و جوانان قسمت‌های دیگر این دهکده را کامل کنند. به نمایندگی از ایشان، معاونین و مدیران ارزشمند شرکت فولاد مبارکه، اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، جناب آقایان لطفی، پزشک، فخرزاده و افضل و تمامی مسوولین و مدیران و معاونین باشگاه فولاد خدمت پیشکسوتان و چهره‌های فرهیخته و خانواده محترم استاد حریری، خانواده محترم استاد محمود یاوری، صمیمانه خیرمقدم و سپاسگزار باشم.

ساکت افزود: مدیرعاملان سابق باشگاه فولاد مبارکه سپاهان جناب آقایان هاشم‌رضایی، تابش، ترابیان، نیکفر، طاهری، باقریان، خلیلیان، رحیمی، فرود احمدی و تاج بدون شک در مسیر موفقیت‌های مختلف این باشگاه نقش برجسته دارند و از حضور جمعی از این عزیزان صمیمانه سپاسگزارم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: فولاد مبارکه اصفهان نماد عینی انجام مسوولیت‌های اجتماعی است. این شرکت در کنار تلاش سخت برای مبارزه با تحریم و استقلال اقتصادی، خط مقدم استقلال اقتصادی به ایفای مسوولیت‌های اجتماعی نیز می‌پردازد.

وی تصریح کرد: در تمامی نقاط شرکت فولاد مبارکه برای تولید و استقلال صنعتی تلاش می‌شود و خودکفایی و تولید ملی را هدف گرفتند. شرکت فولاد مبارکه، مدیرعامل شرکت مجموعه پرتوان زیر تیغ شدید تحریم، راست قامتان ایستاده است.

ساکت در ادامه اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه نماد عینی انجام مسوولیت‌های اجتماعی است. این شرکت پشتیبان بزرگ سلامت در سراسر کشور، تامین کننده اکسیژن تمامی بیمارستان‌های اصفهان و حاضر در خط مبارزه با کرونا است. حمایت از ورزش همگانی، آموزش و پرورش، زندانیان جرایم غیرعمد از دیگر فعالیت‌های مسوولیت اجتماعی این شرکت است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده