تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۳۰
بازدید: ۸۱۱
کد خبر: ۲۱۳۷۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برای دریافت خدمات، به شعب بانکی نروید!

‌می‌متالز - بانک مهر ایران بانک موفق شده با ارائه خدمات نوین بانکی، از ضرورت مراجعه حضوری مشتریان به شعبه بکاهد.

به گزارش می‌متالز، خدماتی از سوی این بانک به مشتریان ارائه شده تا موجب کاهش مراجعه آن‌ها به شعب شود. در ادامه به برخی از مهم‌ترین خدماتی که بانک مهر ایران به‌صورت غیرحضوری ارائه می‌کند، اشاره می‌شود.

بدون مراجعه به شعبه، حساب باز کنید و تسهیلات بگیرید

افتتاح حساب آنلاین که از طریق وب‌سایت و همراه‌بانک صورت می‌گیرد، باعث می‌شود مشتری دیگر نیازی نداشته باشد برای دریافت این خدمت به شعبه مراجعه کند. بانک مهر ایران همچنین کارت بانکی را نیز به محلی که مشتری مشخص کند، ارسال خواهد کرد.

پس از افتتاح حساب، درخواست تسهیلات یکی از متداول‌ترین خدماتی است که مشتریان انتظار دارند از بانک‌ها دریافت کنند. اگر تا کنون یک بار هم تسهیلات بانکی دریافت کرده باشید، حتماً تجربه ناخوشایندی از کاغذبازی‌ها، فرآیند زمان‌بر دریافت تسهیلات و رفت‌وآمد‌های مکرر به شعبه دارید.

بانک مهر ایران امکان ارائه درخواست تسهیلات به‌صورت غیرحضوری را به برای مشتریان خود فراهم کرده است؛ به‌گونه‌ای که مشتری تا زمان دریافت تسهیلات تنها یک بار و آن هم برای ارائه تضامین به شعبه مراجعه می‌کند. افزون بر این، مشتریانی که امتیاز حساب مشخصی داشته باشند و از نظر اعتبارسنجی نیز رتبه قابل قبولی کسب کنند، می‌توانند همان یک بار نیز به شعبه مراجعه نکرده و بدون احتیاج به ارائه ضامن و تنها به اتکای یک برگه چک، تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنند.

اطلاع از معدل حساب و وام‌های قابل دریافت

آگاهی از معدل حساب و مشاهده وام‌های قابل دریافت یکی از مواردی است که مشتریان ممکن است به‌طور مستمر به آن نیاز داشته باشند تا بتوانند در برهه‌های مختلف بر اساس آن تصمیم‌گیری کنند. این خدمت اکنون بر بستر وب‌سایت و همراه‌بانک مهر ایران ارائه می‌شود.

سامانه محاسبه اقساط نیز به مشتری کمک می‌کند تا از مبلغ هر قسط بنا به مبلغ تسهیلات و مدت زمان بازپرداخت آن مطلع شود و نیازی نباشد برای دریافت چنین اطلاعاتی به شعبه بانک مراجعه کند.

گفتنی است ماژول تنظیم میزان اقساط و مبلغ تسهیلات برای طرح‌های تسهیلات امتیازی و کالاکارت نیز روی وب‌سایت بانک مهر ایران قرار دارد. این ماژول به مشتری امکان می‌دهد با توجه به شرایط خود برای دریافت تسهیلات برنامه‌ریزی کند.

غیرحضوری هدیه دهید

کارت هدیه مجازی نیز یکی دیگر از خدمات جذابی است که از سوی بانک مهر ایران ارائه می‌شود. این کارت به مشتری قابلیت ارسال هدیه برای شخص مورد نظر خود را بدون ارسال لاشه فیزیکی کارت و تنها به کمک شماره تلفن همراه دریافت‌کننده هدیه می‌دهد.

احراز هویت غیرحضوری سجام نیز یکی از خدماتی است که بانک مهر ایران به افراد متقاضی فعالیت در بورس ارائه می‌کند. فارغ از اینکه فرد مشتری بانک مهر ایران باشد یا خیر، می‌تواند برای احراز هویت غیرحضوری سجام از نرم‌افزار همراه بانک مهر ایران استفاده کند.

گفتنی است اغلب موارد یاد شده برای نخستین بار در سطح شبکه بانکی کشور اجرا شده و علاوه بر موارد متعارفی است که بانک مهر ایران همچون سایر بانک‌ها از مدت‌ها پیش نسبت به ارائه آن‌ها اقدام کرده است. مواردی همچون: خرید شارژ، انتقال وجه، استعلام قبوض، پرداخت اقساط تسهیلات، مسدود کردن کارت، سامانه غیرحضوری فروش سهام عدالت و....

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده