تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۳۴
بازدید: ۳۹۸
کد خبر: ۲۱۴۰۳۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

در مجمع عمومی عادی سالیانه توکا فولاد چه گذشت؟

‌می‌متالز - در مجمع عادی سالیانه صاحبان سهام عملکرد شرکت توکا فولاد مطرح شد که با ثبت افزایش سرمایه مجمع عمومی فوق العاده سال گذشته، هم اکنون ارزش فعلی هلدینگ ۴۰۳ میلیارد تومان ارزش فعلی سهام شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد می‌باشد.

به گزارش می‌متالز، همچنین در این مجمع عبدالرضا جمالی مدیرعامل هلدینگ توکافولاد بیان کرد: که هلدینگ توکا فولاد با تاسیس یک شرکت تجاری اقدام به فعالیت در بخش رمز ارز و فعالیت ماینر، خواهد کرد و بزودی فعالیت رسمی آن با مجوز سازمان صمت آغاز می‌شود. در تین زمینه موافقت‌های مورد نیاز از شهرک‌های صنعتی، ادارات برق، محیط زیست و. انجام شده است.

ضمن اینکه ۸ شرکت از مجموعه شرکت‌های هلدینگ توکا فولاد، برای ورود به فرابورس آماده گردیده اند و در حال تبدیل به سهامی عام و ورود به فرابورس می‌باشند، اما متاسفانه برخی سهامداران از پشتیبانی‌های شرکت فولاد مبارکه غافل شده اند در صورتیکه هلدینگ توکافولاد در بازار فولاد شرکت فولاد مبارکه اصفهان در حال فعالیت است و شرکت‌های گروه نیازمند تامین مالی و مواد اولیه از شرکت فولاد مبارکه هستند.

در این مجمع مطرح شد که سود تخصیص داده شده برای سهامداران حقیقی از طریق (سامانه سه جام) صورت می‌گیرد.

در پایان مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد دوره مالی منتهی ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ منتشر شد که در آن روزنامه صمت و دنیای اقتصاد بعنوان روزنامه‌های رسمی شرکت پذیرفته شدند همچنین صورت‌های مالی و تایید عملکرد هیات مدیره شرکت به تصویب رسید و قرار شد که به ازای هر سهم توکافولاد ۳۵۰ ریال سود توزیع شود.

در انتها نیز موسسه حقوقی و حسابرسی آزمون پرداز بعنوان حسابرس اصلی و موسسه رازدار بعنوان حسابرس علی البدل شرکت توکا فولاد انتخاب شدند.

منبع: گسترش نیوز

عناوین برگزیده