تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۴۳
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۲۱۴۳۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در سفر استانی مدیر عامل صحا صورت گرفت:

بازدید مدیرعامل صحا از شرکت‌های دانش بنیان پردیس شهید فهمیده و صنایع پیشرفته استان فارس

‌می‌متالز - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با حضور در پردیس شهید فهمیده از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در این مجموعه و صنایع پیشرفته این استان بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، در این برنامه بازدید که رئیس پردیس شرکت‌های دانش بنیان شهید فهمیده، رئیس و معاونین سازمان صمت استان فارس و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنایع دفاعی، نقی پور اصل را همراهی می‌کردند، وی از بخش‌های مختلف بیش از ۱۰ شرکت دانش بنیان مستقر در این پردیس بازدید به عمل آورد.
مدیرعامل صحا در نشست با مدیران شرکت‌های دانش بنیان پردیس شهید فهمیده، ضمن آشنایی با مشکلات این واحدها، دستورات لازم جهت تسریع و تسهیل در بهره مندی این مجموعه‌ها از خدمات صحا را صادر کرد.
نقی پور اصل که بنا به دعوت رسمی موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی و به منظور بازدید از شرکت‌های فعال در حوزه صنایع پیشرفته و افتتاح نمایندگی صحا در پردیس دفاعی استان فارس به شیراز سفر کرده است، در اولین گام از نخستین روز این سفر از ۳ واحد صنعتی فناور و هایتک فعال در شهر شیراز بازدید به عمل آورد.
در این برنامه بازدید که رئیس و معاونین سازمان صمت استان فارس نقی پور اصل را همراهی می‌کردند، وی نخست از خط تولید و بخش‌های مختلف شرکت‌های هلدینگ دانش بنیان صنایع بال از شرکت‌های فعال در صنعت فرودگاهی، پرهام گستر و دانش یگانه سهند بازدید به عمل آورد.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در نشست با مدیران این شرکت‌ها تسهیلگری در راستای مانع زدایی را یکی از اهداف مهم صندوق در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد و بر تلاش‌ها جهت تحقق عملی شعار سال در صنایع پیشرفته تاکید کرد.
نقی پور اصل در این نشست‌ها ضمن آشنایی با مشکلات واحد‌های صنعتی حوزه صنایع پیشرفته، دستورات لازم جهت تسریع و تسهیل در بهره مندی این مجموعه‌ها از خدمات صحا را صادر کرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده