تاریخ: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۲۷
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۲۱۴۴۸۵
سرویس خبر : اجتماعی
مربی تیم فوتبال سپاهان:

قهرمان لیگ روز آخر مشخص می‌شود

‌می‌متالز - مربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با بیان اینکه رقابت با پرسپولیس رقابت تنگاتنگی خواهد بود که تا روز آخر ادامه دارد، گفت: هر دو تیم سپاهان و پرسپولیس کیفیت فوتبالی بسیار بالایی دارند و بازیکنان فوق‌العاده قوی در دو تیم وجود دارد و احساس من این است که قهرمان روز آخر مشخص می‌شود.

به گزارش می‌متالز، علیرضا مرزبان، در خصوص وضعیت تیم فوتبال سپاهان، اظهارکرد: بعد از اینکه زمان فیفادِی و بازی‌های ملی مشخص شد، این آمادگی را داشتیم که تیم سپاهان را آماده کنیم. بحث آماده کردن همه بازیکنان بود که ما بتوانیم نفرات را پله پله به آمادگی برسانیم، به همین دلیل برنامه‌ریزی طولانی مدت کردیم و خوشبختانه موفق بودیم و تا امروز همه بازیکنان با شرایط خیلی خوب به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: مصدومانی که مصدومیت‌های مختصری داشتند همه به تیم برگشتند و خیلی خوب تمرین می‌کنند و در اردویی که در کردان برگزار شد احساس خوبی داشتیم، چراکه توانستیم خیلی خوب تمرین کنیم و بازی‌های دوستانه خوبی را برگزار کنیم و معیار‌های اصلی بحث مسائل تاکتیکی بود که روی آن‌ها کار کردیم و بر روی انضباط تیمی که محرم نویدکیا - سرمربی تیم روی آن تاکید دارد، تمرینات خوب و زیادی انجام دادیم.

مرزبان درباره جدایی و یا اضافه شدن بازیکن به تیم سپاهان، خاطرنشان کرد: این بحثی است که نمی‌توان الان باز کرد، چراکه یک پروسه بلند مدت است، البته در نظر داریم همه بازیکنان خود را نگه داریم، این بازیکنان بودند که این نتایج خوب را رقم زدند، حتی نفراتی که فرصت زیادی برای بازی کردن به آن‌ها نرسید احساس و انرژی خوبی به تیم منتقل کردند، تیم خوبی هستیم و سعی می‌کنیم همه را نگه داریم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در ارتباط با صحبت‌هایی مبنی بر جدایی پیام نیازمند یا کی روش استنلی، گفت: در مورد پیام نیازمند گفتگو‌های خیلی خوبی را با هم داریم و امیدواریم که نتایج مثبتی به سود سپاهان در پی داشته باشد، همچنین با کی روش استنلی و سایر بازیکنان مذاکرات خوبی داشته ایم. از بازکنان رضایت کامل داریم و این موضوع حرف اول را برای ادامه کار با سپاهان برای ما می‌زند.

وی تاکیدکرد: بازیکنان نشان دادند به تیم وفادار هستند، آرمان‌های سپاهان را می‌شناسند و آن را دوست دارند. به همین دلیل تاکید داریم که تیم با کیفیت بالا به کار خود ادامه دهد و به همه بازیکنان تیم اعتقاد داریم.

مرزبان در خصوص قرعه کشی جام حذفی و بازی با فولاد در لیگ و جام حذفی، گفت: در مورد قرعه‌کشی جام حذفی چیزی نیست که ما در مورد آن حرف بزنیم، در قرعه کشی این مساله رخ داده، تیم فولاد رقیب ما است و ما در دو مسیر کار می‌کنیم، می‌دانیم که اگر موفق شویم فولاد را شکست دهیم بازی بعدی صد درصد خانگی خواهد بود و این مساله ما را به فینال نزدیک می‌کند و این امر برای ما حائز اهمیت است که بتوانیم روی کار خودمان تمرکز کنیم. در جام حذفی هم بازی سختی با فولاد خواهیم داشت، با این تفاوت که از این بازی تنها یک تیم می‌تواند بالا برود و بعد از ۹۰ یا ۱۲۰ دقیقه تمام می‌شود. به این مطلب واقف هستیم و با اعتماد به نفس بالا روی این مهم کار می‌کنیم تا در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم.

وی با بیان اینکه رقابت با پرسپولیس رقابت تنگاتنگی خواهد بود، اضافه کرد: این رقابت تا روز آخر بازی‌ها ادامه خواهد داشت، چراکه هر دو تیم سپاهان و پرسپولیس کیفیت فوتبالی بسیار بالایی دارند و بازیکنان فوق العاده قوی در دو تیم بازی می‌کنند و این رقابت شانه به شانه تا پایان لیگ خواهد بود و احساس من این است که قهرمان روز آخر مشخص می‌شود وامیدوارم در این زمینه موفق باشیم.

مرزبان افزود: باتوجه به حضور نداشتن سپاهان در رقابت‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، در این فصل با وجودی که هفت هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده است از هم اکنون با قاطعیت می‌توانیم بگوییم که سهمیه آسیار را به دست آورده ایم که این امر برای سپاهان مهم است، چراکه سپاهان حس آسیایی و بین‌المللی دارد. بحث دیگر این است که در رقابت‌های لیگ و حذفی تا قهرمانی با تمرکز جلو برویم و موفق شویم.

مربی تیم فوتبال سپاهان، اظهارکرد: در مورد بازی‌های باقیمانده لیگ که هفت بازی است، تمرکز و تفکر ما این است که به هر بازی به عنوان یک بازی حذفی نگاه کنیم. کاری به نتایج دیگر تیم‌ها نداریم و مهم نتایجی است که تیم خودمان به دست می‌آورد، مهم‌ترین تمرکز فعلی ما فولاد است و بعد از این بازی در خصوص بازی بعدی صحبت می‌کنیم.

مرزبان گفت: باید به این فکر کنیم که چه ابزاری برای این بازی نیاز داریم، آنالیز خوب داشتن از فولاد، مشخص کردن ترکیب مناسب و خوب برای این بازی از اهمیت خاصی برخوردار است، چراکه در اهواز و در خانه حریف بازی داریم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده