تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۰۴
بازدید: ۳۱۷
کد خبر: ۲۱۴۷۲۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر عامل شعله خیز آذر:

کیفیت ورق‌های فولاد مبارکه از محصولات آرسلور میتال نیز بالاتر است

‌می‌متالز - مدیر عامل شرکت شعله خیز آذر گفت: از محصولات شرکت فولاد مبارکه کاملا راضی هستیم وکیفیت محصولات این شرکت حتی از رقبای خارجی اش مانند آرسلور میتال نیز بالاتر است.

به گزارش می‌متالز، حسن حاتمی مدیر عامل شرکت شعله خیز آذر در مورد کیفیت محصولات شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: محصولات شرکت فولاد مبارکه واقعا کیفیت بالایی دارد و تولیدات این شرکت نسبت به رقبا داخلی و خارجی بهتر بوده و از آن راضی هستیم. حتی می‌توان گفت کیفیت محصولات فولاد مبارکه از شرکت‌هایی مثل آرسلور میتال نیز بهتر است.

وی ادامه داد: ما در شرکت شعله خیز آذر با شرکت‌های داخلی دیگری نیز همکاری می‌کنیم، اما از لحاظ کیفیت، فولاد مبارکه محصولات بسیاری خوبی دارد و بسیار راضی هستیم. برای مثال مشتری زمانی که می‌خواهد از ما رادیاتور خریداری کند؛ وقتی به او می‌گوییم که این رادیاتور با ورق‌های فولاد مبارکه تولید شده است با رغبت بیشتری آن محصول را خریداری می‌کند چرا که برند فولاد مبارکه یک برند معتبر در بازار محسوب می‌شود.

حاتمی در پایان از رفتار خوب پرسنل فروش شرکت فولاد مبارکه و تمام کسانی که در تولید محصول با کیفیت این کارخانه بزرگ صنعتی نقش دارند؛ قدرانی و تشکر کرد و این رفتار سازمانی را یک مزیت رقابتی در بازار برشمرد.

شایان ذکر است در اردیبهشت‌ماه سال جاری، هم‌زمان با رشد چشمگیر تولید شرکت، بالاترین بازده کیفی محصولات شرکت در نواحی فولادسازی، نورد گرم، نورد سرد و فولاد سبا به دست آمد که منجر به کسب رکورد ۹۱ درصد در کل شرکت و بهبود ۲ درصد نسبت به سال قبل شد که در شرکت فولاد مبارکه رکورد محسوب می‌شود.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده