تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۱
بازدید: ۳۲۴
کد خبر: ۲۱۵۰۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فاطمی امین به ساختمان سمیه می‌رود؟!

‌می‌متالز - بعد از مشخص شدن هشتمین رییس جمهور کشور گمانه زنی‌ها در مورد گزینه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزایش یافته است.

به گزارش می‌متالز به نقل از فولادبان، پیگیر‌های فولادبان نشان می‌دهد سید رضا فاطمی امین که هم اکنون عضو تیم اقتصادی سید ابراهیم رئیسی در دولت سیزدهم محتمل‌ترین گزینه برای تصدی وزارت صنعت؛ معدن و تجارت است.

اما فاطمی امین کیست؟ فاطمی امین جزو مدیران جوان مشهدی محسوب می‌شود که با ۴۷ سال سن اولین بار در آستان قدس رضوی به عنوان قائم مقام امور اقتصادی به طور مستقیم با آیت الله رئیسی شروع به کار کرد.

شاید خیلی‌ها فاطمی امین را با تبصره ۱۳ و ماجرای هدفمندی یارانه‌ها بشناسند؛ البته وی در وزارت صنعت هم مسوولیت‌های زیادی داشته؛ عضو هیات مدیره سازمان گسترش، رییس ستاد تحول صنایع و معادن؛ معاون برنامه ریزی وزارت صمت و دبیر کارگروه سرمایه گزارش و اشتغال وزارت صنایع و معادن از جمله مسوولیت‌های قبلی فاطمی امین است.

فاطمی امین از جمله مدیران رده میانی دولت احمدی نژاد است که در این سال‌ها خود را بالا کشیده و در طول انتخابات به عنوان نماینده رئیسی در همایش‌ها حاضر و بخشی از برنامه صنعتی و معدنی وی را نوشته است.

البته هنوز تا قطعی شدن این خبر زمان زیادی باقی مانده، اما در حال حاضر وی محتمل‌ترین گزینه برای نشستن بر صندلی صدارت وزارت صنایع و معادن است.

گزینه‌های دیگری هم برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح هستند که فولادبان در روز‌های آینده گزارش‌های بیشتری در مورد آنان منتشر خواهد کرد.

منبع: فولادبان

عناوین برگزیده