تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۰۷
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۲۱۵۰۷۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

حمل بار از معادن بیش از بار نامه توسط خودرو‌های سنگین و خسارت به راه‌های آذربایجان‌غربی

‌می‌متالز - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به گزارشاتی مبنی بر حمل بار از معادن بیش از بار نامه توسط خودرو‌های سنگین، گفت: متاسفانه این مسئله موجب ایجاد خسارت و آسیب‌های سنگین به راه‌های مواصلاتی استان شده که نیاز است نیروی انتظامی و دستگاه‌های نظارتی با رانندگان این خودرو‌ها برخورد کنند.

به گزارش می‌متالز، آیدین رحمانی رضائیه در دومین جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل آذربایجان‌غربی از حضور پرشور مردم در انتخابات و نقش آفرینی آنان در سرنوشت آینده کشور قدردانی کرد و با اشاره به اهمیت فعالیت‌های آموزشی حوزه حمل و نقل جاده ای، اظهار داشت: ارائه و اجرای برنامه‌های آموزشی برای اقشار مختلف مردم، از مهمترین راهکار‌های بالا بردن سطح ایمنی در جاده‌ها است.

وی با تاکید بر اهمیت فراهم کردم زمینه لازم برای ایمنی در راه‌های ارتباطی استان، بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرای استان در این زمینه تاکید کرد و افزود: بدون شک همکاری و تعامل دستگاه‌های متولی در حوزه ایمنی راه‌ها می‌تواند در کاهش میزان تصادفات جاده‌ای موثر باشد و در این زمینه کم کاری هیچ نهاد و ارگانی قابل قبول نیست.

رحمانی همچنین با اشاره به گزارشاتی مبنی بر حمل بار از معادن بیش از بار نامه توسط خودرو‌های سنگین، گفت: متاسفانه این مسئله موجب ایجاد خسارت و آسیب‌های سنگین به راه‌های مواصلاتی استان شده که نیاز است نیروی انتظامی و دستگاه‌های نظارتی با رانندگان این خودرو‌ها برخورد کنند.

وی در ادامه به اهمیت و تاثیر گذاری فعالیت‌های آموزشی حوزه حمل و نقل جاده‌ای نیز اشاره کرد و گفت: ارائه و اجرای برنامه‌های آموزشی برای اقشار مختلف مردم، از مهمترین راهکار‌های بالا بردن سطح ایمنی در جاده‌ها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از دبیر خانه کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان خواست آخرین وضعیت مصوبات این کمیسیون را بررسی و در صورت انجام نشدن این مصوبات تذکرات لازم به دستگاه‌های متولی داده شود.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده