تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۰۲
بازدید: ۶۲۶
کد خبر: ۲۱۵۱۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

راهکار اپلیکیشن «دونه» برای سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال

‌می‌متالز - یکی از بحث‌های داغ این روز‌های بازار‌های مالی و سرمایه، ارز‌های دیجیتال و رمز ارز‌ها هستند. پس از کاهش ارزش ریال در ایران، تحریم و مشکلات اقتصادی که مردم کشور در سال‌های اخیر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، هر قشری با هر مقدار سرمایه‌ای که دارد به فکر حفظ و بعد افزایش ارزش آن است.

به گزارش می‌متالز، همین است که یک روز مردم برای خرید دلار در صف‌های طولانی معطل می‌مانند و روز دیگر تمام سرمایه خود را در بورس قمار می‌کنند و حالا این روز‌ها هم خرید و فروش ارز‌های دیجیتال محبوبیت بالایی در بین مردم پیدا کرده است.

یکی از تفاوت‌های سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال نسبت به سایر روش‌ها، استقبال بالای جهانی نسبت به آن است. به‌طوری‌که در کشور‌های دارای ثبات اقتصادی و ارزش پولی بالا هم مردم و حتی دولت‌ها به دنبال سرمایه‌گذاری در این بازار هستند و رمزارز‌ها را آینده بازار مالی دنیا می‌دانند و می‌خواهند از حالا سهم بیشتری در آن داشته باشند. از طرفی بسیاری از کشور‌ها برنامه‌ریزی‌های بلندمدتی برای افزایش قدرت و سهم خود در بازار رمزارز‌ها دارند و شاید روزی بخواهند ارز‌های دیجیتال را جایگزین پول‌های کاغذی رایج کنند. مجموع این عوامل سبب رشد و پیشرفت تکنولوژی و افزایش حجم بازار رمزارز‌ها شده است.

از دیگر مزیت‌های مهم رمزارز‌ها می‌توان به امکان مبادله بدون محدودیت بین افراد و کشور‌های مختلف اشاره کرد. اینکه صرف‌نظر از تحریم می‌توانید به واسطه رمزارز‌هایی مانند بیت‌کوین، کاردانو، اتریوم و… مبادله کنید و نگران مسدود شدن حساب خود توسط هیچ بانک و کشوری هم نباشید. امنیت بالای رمزارز‌ها و آزادی که بر این بازار حاکم است جذابیت آن را روز به روز بالاتر می‌برد و باعث افزایش محبوبیت آن‌ها می‌شود. کاهش و افزایش میزان سرمایه‌ها به واسطه سقوط و رشد ارزش رمزارز‌ها یک تغییر جهانی است و همین باعث می‌شود خیال سرمایه‌گذاران راحت باشد که سرمایه آن‌ها قرار نیست از مشکلات یا تصمیمات داخلی تاثیر بگیرد و حمایت شرکت‌های بزرگ جهان از رشد بازار رمزارز‌ها و حتی فراهم کردن امکان مبادلات با رمزارز‌ها در آینده خبر خوبی برای آن‌ها است. اگرچه باید توجه داشت امکان خرید و فروش کالا و خدمات با رمزارز‌ها هنوز به طور گسترده فراهم نشده و بازار رمزارز‌ها در حال حاضر بیشتر برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌شود.

بر همین اساس در سال‌های اخیر صرافی‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های زیادی با امکان مبادله و خرید‌وفروش ارز‌های دیجیتال در دنیا و همچنین در ایران شروع به فعالیت کرده‌اند که یکی از آن‌ها اپلیکیشن سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال دونه است. اولین اصل در اپلیکیشن سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال دونه، سادگی است تا افراد با هر سطح از اطلاعاتی بتوانند از آن استفاده کرده و به دور از هر پیچیدگی با استفاده از اطلاعات و نمودار‌های موجود، از وضعیت بازار باخبر شوند.

دیگر مزیت مهم اپلیکیشن دونه امکان سرمایه‌گذاری با حداقل مبلغ است و می‌توانید برای شروع سرمایه‌گذاری در رمزارز‌ها از ۳۰‌هزار تومان تا هر مبلغی که مدنظر دارید شروع کنید. از نصب اپلیکیشن دونه تا ثبت‌نام و شروع سرمایه‌گذاری فقط حدود یک دقیقه زمان می‌برد.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده